2 MEΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΑΡΧΙΣΕ Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.!!!

0
177
Ακόμα δεν ξεκίνησε η λειτουργία του νέου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Τρίπολης -Μεγαλόπολης και άρχισαν να ακούγονται οι πρώτες παραφωνίες.
Η πρώτη και μεγαλύτερη παραφωνία είναι η πληροφορία οτι ο δρόμος παραδώθηκε και εγκαινιάστηκε μόνο για τις ημέρες του Πάσχα!! Και μετά θα κλείσει πάλι και θα δοθεί στην κυκλοφορία εκ νέου μαζί με το υπόλοιπο κομμάτι του Καλογερικού τον Σεπτέμβρη!
Η δεύτερη παραφωνία είναι η γκρίνια που ξεκίνησε για το ποιός έκανε το έργο και ποιός το είχε παρατήσει. Διαβάσατε στην προηγούμενη ανάρτηση τις δηλώσεις του κ. Ρέππα και σήμερα κυκλοφόρησε ανακοίνωση αποό την Νέα Δημοκρατία. Διαβάστε την ..
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Ν.Δ. βουλευτής Ημαθίας κ. Μιχάλης Χαλκίδης, με αφορμή την παράδοση σημαντικού και δύσκολου τμήματος του έργου «Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη» από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Είναι εξαιρετικά λυπηρό να διαπιστώνει κανείς τη στάση και συμπεριφορά της Κυβέρνησης απέναντι στην αλήθεια.
Ο Υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας και ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης εγκαινίασαν χθες και παρέδωσαν προς χρήση στους πολίτες το έργο «Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη».
Ωστόσο, δεν είχαν την παραμικρή αναστολή, δεν αισθάνθηκαν την παραμικρή αιδώ, να δηλώσουν ότι πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι η ανάπτυξη στην Περιφέρεια, και πως το έργο εντάσσεται σ΄ αυτήν την πολιτική, χωρίς να αναφέρουν τίποτα για την καταλυτική και απόλυτη συμβολή της ΝΔ στην υλοποίηση του έργου.
Η αλήθεια, στην περίπτωση αυτή, είναι μία και μοναδική, δεν σηκώνει την παραμικρή αμφισβήτηση και είναι η εξής: Το έργο που εγκαινιάσθηκε, δημοπρατήθηκε την 7-4-2005. Κατεκυρώθη και υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής την 1-3-2006, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ του Γ΄ Κ.Π.Σ. Στη συνέχεια, με δεύτερη εργολαβία και με εθνική χρηματοδότηση, κατασκευάσθηκαν υποτμήματα του έργου, ενώ ενεργοποιήθηκε και η από 1-3-2008 σύμβαση παραχώρησης της Ν.Ε.Ο. Κορίνθου – Τριπόλεως – Καλαμάτας, που υπογράφηκε πάλι από την Ν. Δ, οπότε και ολοκληρώθηκε το συνολικό έργο, συμπεριλαμβανομένου του δευτέρου κλάδου της σήραγγας Ραψομάτη.
Η συμβολή των κ.κ. Σημίτη και Λαλιώτη στους οποίους αναφέρθηκε ο κ. Ρέππας ήταν η δημοπράτηση, στις 20.11.97 του πρώτου κλάδου της σήραγγας Ραψομάτη (με πτώχευση μάλιστα του αναδόχου) και δευτερεύουσες αποσπασματικές εργολαβίες. Παραλάβαμε, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, ένα έργο «φάντασμα», που έστεκε στη μέση του πουθενά, χωρίς να έχει συνδεθεί με τον υπόλοιπο δρόμο, παρά μόνο τώρα.
Έτσι καταφέραμε να κατασκευάσουμε έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα επιτρέπει, στις αρχές του 2011, να διανύουμε την απόσταση Κόρινθος – Καλαμάτα σε μία ώρα και ένα τέταρτο και στο τέλος του 2011 να διανύουμε την απόσταση Κόρινθος – Σπάρτη σε μιάμιση ώρα, διευκολύνοντας έτσι τη διακίνηση ανθρώπων και αγαθών με ότι αυτό σημαίνει για την ανάπτυξη μιας περιοχής.
Θα περιμέναμε το ΠΑΣΟΚ και η Κυβέρνηση να έχουν το πολιτικό ανάστημα να αναγνωρίζουν το έργο της ΝΔ, όσο κι αν τους πικραίνει αυτό. Ας ξεκινήσουν οι ίδιοι ένα έργο, ας το προχωρήσουν και ας το εγκαινιάσουν, βαυκαλιζόμενοι για την ικανότητά τους.

Δεν δικαιούνται, όμως, να απαξιώνουν και να μηδενίζουν έργα που έκαναν άλλοι και μάλιστα παρουσιάζοντάς τα ως δικά τους. Είναι ηθικό και πολιτικό ατόπημα. Τους προειδοποιούμε ότι κάθε φορά που θα το επαναλαμβάνουν θα μας βρίσκουν μπροστά τους».

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here