Δημοκρατική Συνεργασία: ¨Στο όνομα της όποιας «επικοινωνιακής πολιτικής», δεν είναι επιτρεπτή η προσβολή της νοημοσύνης των πολιτών.¨

0
236

Συνέχεια στο θέμα με την μετεγκετάσταση της Πυροσβεστικής στην Μεγαλόπολη , και το δελτίο τύπου της παράταξης Δημοτική Ενότητα που κατηγορούσε την πρηγούμενη δημοτική αρχή , έχουμε με καινούργιο δελτίο τύπου από την παράταξη του πρώην Δημάρχου Μεγαλόπολης, Παναγιώτη Μπούρα.

Από την παράταξη του κ. Μπούρα λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω δελτίο τύπου.

 

«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ»
Δημοτική Παράταξη του Δήμου Μεγαλόπολης Μεγαλόπολη 22/10/2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά το Δελτίο Τύπου που δημοσιεύτηκε από τη Δημοτική Αρχή του Δήμου Μεγαλόπολης, την Πέμπτη 16.10.2014, και αναφορικά με όσα περιέχονταν σε αυτό, η «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» οφείλει να τονίσει τα ακόλουθα:

1. Όσον αφορά στην «παραχώρηση» του πρώην Κτηνιατρείου Μεγαλόπολης.

Στις 07.11.2013 το Δημοτικό Συμβούλιο Μεγαλόπολης έλαβε ομόφωνα την αριθ. 527/2013 Απόφαση, με την οποία παραχωρήθηκε προσωρινά προς χρήση το κτίριο του πρώην Κτηνιατρείου στο νεοσύστατο Σωματείο Ζωόφιλων Μεγαλόπολης «ΣΩΖΩ», για την κάλυψη των αναγκών του, μέχρι την εξεύρεση ιδίου χώρου. Μάλιστα χαιρετίσθηκε και από τις τότε παρατάξεις της μειοψηφίας η κίνηση υποστήριξης του νεοσύστατου Σωματείου. Η παραχώρηση λοιπόν είχε προσωρινό χαρακτήρα, όπως και διαπιστώνεται σήμερα, χωρίς ποτέ να υπονομεύσει τις προσπάθειες για την επίλυση του προβλήματος μεταστέγασης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Επίσης, κατόπιν έγγραφου αιτήματος, προτάθηκε να δοθεί λύση στον ίδιο χώρο για την προσωρινή στέγαση της Ομάδα Διάσωσης Αρκαδίας, χωρίς ωστόσο να χρειασθεί, γιατί βρέθηκε άλλος χώρος, με ενέργειες των εκπροσώπων της Ομάδας.
Συνεπώς, οι αντίστοιχες αναφορές του κ. Δημάρχου για το θέμα στερούνται σοβαρότητας.

2. Όσον αφορά στην κατάργηση της Δ.Ο.Υ. Μεγαλόπολης.

• Τον Αύγουστο του 2012 δημοσιεύτηκε ο Ν. 4002/2012 (Φ.Ε.Κ. 180/τ.Α΄/22.08.2012) με τίτλο «Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου –Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη και τη δημοσιονομική εξυγίανση …». Στην παρ. 5 του άρθρου 55 του Νόμου, αναφέρεται ότι: «Με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, που δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να καταργείται ή να αναστέλλεται η λειτουργία Τμήματος Ελέγχου ή Τμήματος Δικαστικού ή Γραφείο Ελέγχου ή Γραφείο Δικαστικού Δ.Ο.Υ. και οι αρμοδιότητές του να μεταφέρονται και να ασκούνται από Δ.Ο.Υ. της περιφερειακής ενότητας της έδρας του ίδιου Νομού…».
• Στις 28 Αυγούστου 2012 ο τότε Υπουργός Οικονομικών σύστησε, με αποφάσεις του, Ειδική Επιτροπή για την επεξεργασία και τον τελικό σχολιασμό Σχεδίου Υπουργικής Απόφασης, σχετικής με την εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων του Νόμου.
• Η ανωτέρω Επιτροπή υπέβαλε στον Υπουργό Οικονομικών σχετικό Πόρισμα στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρονταν τα εξής: «Η Τρίπολη αποτελεί την Πρωτεύουσα του Νομού, οπότε θα ενοποιηθούν εκεί όλες οι ΔΟΥ του Νομού. Και οι 5 ΔΟΥ στεγάζονται σε μισθωμένα κτίρια. Το κτίριο της ΔΟΥ Τρίπολης επαρκεί οριακά για τη συστέγαση της ενοποιημένης ΔΟΥ, όπου έχει λήξει η μίσθωση από 31/3/2011. Επιπλέον η Τρίπολη αποτελεί την πρωτεύουσα του Νομού. Άρα προτείνεται η άμεση μεταστέγαση των ΔΟΥ Μεγαλόπολης, Δημητσάνας, Λεωνιδίου και Παράλιου Άστρους στο κτίριο της ΔΟΥ Τρίπολης. Επιπλέον προτείνεται η λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στο Λεωνίδιο, στο Παράλιο Άστρος και στη Μεγαλόπολη, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (εξυπηρέτηση ορεινών περιοχών). Επίσης προτείνεται η λειτουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων στη Δημητσάνα, με την προϋπόθεση της δωρεάν παραχώρησης χώρου από το Υπουργείο Εσωτερικών, με την αιτιολογία της δυσκολίας πρόσβασης (ορεινή περιοχή)».
• Στις 20 Σεπτεμβρίου 2012 δημοσιεύτηκε η αριθ. Δ6Α 1130258 ΕΞ 2012/20.09.2012 Απόφαση (ΦΕΚ 2552/τ.Β’/22.09.2012) του Υπουργού Οικονομικών με την οποία ανεστάλη η λειτουργία της Δ.Ο.Υ. Μεγαλόπολης, κατ’ εφαρμογή του παραπάνω Νόμου. Με αυτή την απόφαση ανεστάλη και η λειτουργία των Δ.Ο.Υ.: 1) IE’ Αθηνών, 2) ΚΒ’ Αθηνών, 3) ΙΘ΄Αθηνών, 4) ΚΓ’ Αθηνών, 5) Ιλίου, 6) Άνω Λιοσίων, 7) Χολαργού, 8) Αργυρούπολης, 9) ΚΑ΄ Αθηνών, 10) Κορυδαλλού, 11) Κορωπίου, 12) Ναυπάκτου, 13) Κρανιδίου, 14) Β΄Πατρών, 15) Κάτω Αχαϊας, 16) Νευροκοπίου, 17) Σουφλίου, 18) Λίμνης, 19) Κρεστένων-Ανδρίτσαινας, 20) Αρκαλοχωρίου-21) Καστελλίου Πεδιάδας, 22) Λιμένος Χερσονήσου, 23) Φιλιατών, 24) Κόνιτσας, 25) Δελβινακίου, 26) Χρυσούπολης, 27) Μουζακίου, 28) Σοφάδων, 29) Νεστορίου, 30) Γουμένιτσας, 31) Νεάπολης Βοϊου-Σιάτιστας, 32) Κιάτου, 33) Σκάλας Κροκεών,34) Γ΄ Λάρισας, 35) Αγιάς, 36) Τυρνάβου, 37) Μεσσήνης, 38) Φαναρίου-Πάργας, 39) Φιλλιπιάδας, 40) Σαππών, 41) Β΄Σερρών, 42) Νέας Ζίχνης, 43) Νιγρίτας, 44) Καλαμπάκας, 45) Δομοκού, 46) Μακρακώμης, 47) Αμυνταίου και 48) Κισσάμου.
• Ομοίως, στις 19 Οκτωβρίου 2014 δημοσιεύτηκε η αριθ. Δ6Α 1144680 ΕΞ 2012/19.10.2012 Απόφαση (ΦΕΚ 2828/τ.Β’/19.10.2012) του Υπουργού Οικονομικών με την οποία η ανεστάλη η λειτουργία των Δ.Ο.Υ.: 1) Αμφιλοχίας, 2) Βόνιτσας, 3) Σπετσών, 4) Δημητσάνας-Τροπαίων, 5) Λεωνιδίου, 6) Παραλίου Άστρους, 7) Ι΄Αθηνών, 8) ΙΑ΄ Αθηνών, 9) Ε΄& Θ΄ Αθηνών, 10) Ζωγράφου, 11) Κ΄Αθηνών, 12) Χαϊδαρίου, 13) Β΄Καλλιθέας, 14) Πετρούπολης, 15) Ν. Φιλαδέλφειας, 16) Αγίου Στεφάνου, 17) Κέας, 18) Λαυρίου, 19) Άνδρου, 20) Μεγάρων, 21) Μήλου, 22) Αίγινας, 23) Πόρου, 24) Ύδρας, 25) Σαλαμίνας, 26) Αιγίου-Ακράτας, 27) Καλαβρύτων-Κλειτορίας, 28) Δεσκάτης, 29) Καρπάθου, 30) Καλύμνου, 31) Λέρου, 32) Διδυμοτείχου, 33) Αμαλιάδας-Γαστούνης, 34) Λεχαινών-Βάρδας, 35) Ζαχάρως, 36) Αλεξάνδρειας, 37) Νάουσας, 38) Μοιρών-Τυμπακίου, 39) Αγ. Αθανασίου, 40) Τούμπας, 41) Θ’ Θεσσαλονίκης, 42) Ι’ Θεσσαλονίκης, 43) Νεάπολης, 44) Β΄&Γ΄ Θεσσαλονίκης, 45) Ελευθερούπολης, 46) Θάσου, 47) Β΄Κέρκυρας, 48) Παξών, 49) Ιθάκης, 50) Μυκόνου, 51) Τήνου, 52) Θήρας, 53) Πάρου, 54) Γυθείου-Αρεόπολης, 55) Μολάων-Νεάπολης Βοιών, 56) Κυθήρων, 57) Ελασσόνας, 58) Φαρσάλων, 59) Ιεράπετρας, 60) Σητείας, 61) Καλοννής-Μηθύμνης, 62) Λήμνου, 63) Αλμυρού, 64) Σκιάθου, 65) Σκοπέλου, 66) Κυπαρισσίας-Γαργαλιάνων-Φιλιατρών, 67) Πύλου, 68) Αριδαίας, 69) Αγίου Κηρύκου, 70) Σιδηροκάστρου, 71) Ηράκλειας, 72) Αταλάντης, 73) Αρναίας, 74) Ιστιαίας, 75) Καρύστου και 76) Κύμης.
Ουσιαστικά, από τις περίπου 240 Δ.Ο.Υ. που λειτουργούσαν πανελλαδικά έως το 2012, αποφασίσθηκε να κλείσουν οι μισές, μεταξύ αυτών και η Δ.Ο.Υ. Μεγαλόπολης.

3. Όσον αφορά στην παύση λειτουργίας του ΟΤΕ Μεγαλόπολης.

Η απάντηση που έδωσε τον περασμένο Ιούλιο ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, σε ερώτηση Βουλευτή για αντίστοιχο κλείσιμο Καταστήματος ΟΤΕ στην Κεφαλονιά, ήταν η εξής: «Η ΟΤΕ Α.Ε. έχει εξέλθει από το δημόσιο τομέα και δεν υπάγεται στις διατάξεις που ισχύουν για τις επιχειρήσεις που ανήκουν στο δημόσιο τομέα… Συνακόλουθα, η ΟΤΕ ΑΕ λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια σε περιβάλλον ελεύθερης αγοράς, σύμφωνα με το δίκαιο που τη διέπει ως ανώνυμη εταιρεία του ν. 2190/1920. Ως εκ τούτου, το Υπουργείο μας δεν έχει αρμοδιότητα στη λειτουργία και τις δραστηριότητές της…».
Πανομοιότυπες απαντήσεις έχουν δοθεί και σε άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις παύσης λειτουργίας καταστημάτων της Ο.Τ.Ε. Α.Ε.
Ο κ. Υπουργός δεν έλεγε κάποιο ψέμα, αλλά την ψυχρή αλήθεια: ότι η Ο.Τ.Ε. Α.Ε. δεν έχει καμία σχέση με το Ελληνικό Δημόσιο. Κι αυτό γιατί κατέχει σήμερα μόλις το 10% του μετοχικού κεφαλαίου του Εταιρείας. Το 40% το κατέχει η γερμανική Deutsche Telecom και το υπόλοιπο 50% κατέχουν ιδιώτες και θεσμικοί επενδυτές.
Ουσιαστικά, η ΟΤΕ Α.Ε. ελέγχεται από το γερμανικό κολοσσό των τηλεπικοινωνιών. Κατά συνέπεια, ως εταιρεία που «λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια σε περιβάλλον ελεύθερης αγοράς», όπως ευθαρσώς τονίζει και ο κ. Υπουργός, λαμβάνει αποφάσεις με αποκλειστικό γνώμονα τη μεγιστοποίηση των κερδών της και υλοποιεί αυτές τις αποφάσεις, χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν! Μπορεί να κλείσει όσα και όποια καταστήματα επιθυμεί, έχοντας κάθε νόμιμο δικαίωμα. Αυτό το δικαίωμα το έδωσαν όλοι όσοι ξεπούλησαν με αποφάσεις τους αυτόν τον τέως Κρατικό Οργανισμό, εδώ και πολλά χρόνια!
Έχοντας αυτό το δικαίωμα η Ο.Τ.Ε. Α.Ε. αποφάσισε να παύσει και τη λειτουργία του ΟΤΕ Μεγαλόπολης.

4. Όσον αφορά στην παύση λειτουργίας του ΚΑΠ ΔΕΗ/ΠΕΚΑ Μεγαλόπολης.

• Στις 2 Μαρτίου 2011 δημοσιεύτηκε ο Ν. 3918/2011 (ΦΕΚ 31/τ.Α΄/02.03.2011) με τίτλο «Διαρθρωτικές αλλαγές στο σύστημα υγείας και άλλες διατάξεις». Με αυτό το νόμο συστάθηκε ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.). Στο άρθρο 23 του νόμου προβλέπεται, μεταξύ άλλων, ότι οι Περιφερειακές Υπηρεσίες Φορέων που μεταφέρονται στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. λειτουργούν ως αυτοτελείς οργανικές μονάδες.
• Στις 11 Απριλίου 2012 δημοσιεύτηκε ο Ν. 4075/2012 (ΦΕΚ 89/τ.Α΄/11.04.2012) με τίτλο «Θέματα Κανονισμού Ασφάλισης ΙΚΑ − ΕΤΑΜ, Ασφαλιστικών Φορέων, προσαρμογή της νομοθεσίας στην Οδηγία 2010/18/ΕΕ και λοιπές διατάξεις». Με το άρθρο 42 του νόμου εντάχθηκε στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., από 1η Μαϊου 2012, και ο Κλάδος Ασφάλισης Προσωπικού (ΚΑΠ) Δ.Ε.Η., στον οποίο ανήκει και το Περιφερειακό Κλιμάκιο Ασφάλισης (ΠΕΚΑ) ΔΕΗ Μεγαλόπολης.
• Στις 17 Φεβρουαρίου 2014 δημοσιεύτηκε ο Ν. 4238/2014 (ΦΕΚ 38/τ.Α’/17.02.2014) με τίτλο «Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας (Π.Ε.Δ.Υ.), αλλαγή σκοπού Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και λοιπές διατάξεις».
• Με την παρ. 3 του άρθρου 2 αυτού του νόμου προβλέφθηκε, μεταξύ άλλων, ότι «Oι Μονάδες παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ. του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) μεταφέρονται και εντάσσονται στην οργανωτική δομή των Διοικήσεων Υγειονομικών Περιφερειών (Δ.Υ.Πε.) ως αποκεντρωμένες μονάδες τους». Ουσιαστικά, με αυτή τη διάταξη, καταργήθηκε η αυτοτέλεια των περιφερειακών Υπηρεσιών των, ενταγμένων στο Ε.Ο.Π.Υ.Υ., Φορέων, μεταξύ αυτών και του Κλάδου Ασφάλισης Προσωπικού (ΚΑΠ) ΔΕΗ, οι οποίες πλέον αφομοιώνονταν στις Δ.Υ.Πε.
• Στο άρθρο 13, με τίτλο «Αποσπασμένο προσωπικό της Δ.Ε.Η. Α.Ε. και λοιπών φορέων του Δημοσίου» προβλέφθηκε ότι το ιατρικό, υγειονομικό και διοικητικό προσωπικό της Δ.Ε.Η. Α.Ε., καθώς και λοιπών φορέων του Δημοσίου, που υπηρετεί στις υγειονομικές μονάδες του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. εξακολουθεί να υπηρετεί με απόσπαση στις οικείες Δ.Υ.Πε. (Διοικήσεις Υγειονομικών Περιφερειών). Το ανωτέρω προσωπικό αποσπάται με απόφαση των Υπουργών Υγείας, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού και τοποθετείται με απόφαση του αρμόδιου Διοικητή Υ.Πε. ανάλογα με τις ανάγκες του Π.Ε.Δ.Υ. (Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας), στο οποίο ανήκουν και τα Κέντρα Υγείας.
Κατ’ εφαρμογή των παραπάνω άρθρων:
• Μία (1) ημέρα μετά τη δημοσίευση του Νόμου, δηλαδή στις 18 Φεβρουαρίου 2014, δημοσιεύθηκε η αριθ. Γ.Π./οικ.16339/18.02.2014 Απόφαση (ΦΕΚ 376/τ.Β΄/18.02.2014) του Υφυπουργού Υγείας με τίτλο «Χωροταξική Κατανομή, ανά Υγειονομική Περιφέρεια, των υφιστάμενων Μονάδων Υγείας του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., οι οποίες μεταφέρονται και εντάσσονται στην οργανωτική δομή των Δ.Υ.ΠΕ. της Χώρας». Με αυτή την Απόφαση εντάχθηκε και το ΚΑΠ ΔΕΗ/ΠΕΚΑ Μεγαλόπολης, στην 6η Δ.Υ.Π.Ε. Πελοποννήσου-Ιονίων-Ηπείρου & Δυτικής Ελλάδας.
• Τον Απρίλιο του 2014 δημοσιεύθηκε η αριθ. Υ10β/Γ.Π.οικ.32668/14.04.2014 Κ.Υ.Α. των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών, Υγείας και Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, με τίτλο «Απόσπαση προσωπικού της Δ.Ε.Η. Α.Ε. στις Δ.Υ. Πε. της χώρας». Με αυτή την Κ.Υ.Α. αποσπάσθηκε, σε πανελλαδικό επίπεδο, ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό της Δ.Ε.Η. Α.Ε. που εργαζόταν στις υγειονομικές μονάδες του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., προς τις Διοικήσεις Υγειονομικών Υπηρεσιών (Δ.Υ.Πε.), με αποτέλεσμα να αποσπασθεί και το αντίστοιχο προσωπικό από το ΚΑΠ ΔΕΗ/ΠΕΚΑ Μεγαλόπολης στο Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης, που υπάγεται στην 6η Δ.Υ.Π.Ε. Πελοποννήσου-Ιονίων-Ηπείρου & Δυτικής Ελλάδας.

Από τα παραπάνω, κάθε πολίτης αυτού του τόπου μπορεί να κατανοήσει ότι με μεθοδευμένες και προσεκτικά σχεδιασμένες ενέργειές της η Πολιτεία, μέσα από Νόμους και Υπουργικές Αποφάσεις, προώθησε όλες τις παραπάνω εξελίξεις, χωρίς να είναι οι μοναδικές, εφαρμόζοντας πιστά τις όποιες κρυφές ή φανερές δεσμεύσεις έχει απέναντι σε «μνημονιακές» και όχι μόνο ρήτρες.

Αυτοί οι Νόμοι και οι Υπουργικές Αποφάσεις ούτε ψηφίστηκαν ούτε εφαρμόσθηκαν από καμία Δημοτική Αρχή και κανένα Δημοτικό Συμβούλιο. Το Ελληνικό Κοινοβούλιο έλαβε αυτές τις αποφάσεις, πριν και μέσα στη «μνημονιακή» περίοδο που περνούμε, που άμεσα ή έμμεσα οδήγησαν στη συρρίκνωση του δημοσίου τομέα της Χώρας. Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

Δε μπορεί λοιπόν, απ’ τη μια μεριά να διαβάλει αυτήν την πραγματικότητα ο κ. Δήμαρχος, κατηγορώντας την παράταξή μας για τις παραπάνω εξελίξεις, για τις οποίες δε φέρουμε καμία ευθύνη, και από την άλλη, η παράταξη της οποίας ηγείται να διατηρεί ακέραιη, θεσμικά και εξωθεσμικά, τη συνδιαλλαγή του με τους πραγματικά υπεύθυνους.
Στο όνομα της όποιας «επικοινωνιακής πολιτικής», δεν είναι επιτρεπτή η προσβολή της νοημοσύνης των πολιτών. Λίγη σοβαρότητα δε βλάπτει.

ΑΠΟ ΤΗ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ»

 

δείτε τις σχετικές αναρτήσεις μας
Παναγιώτης Μπούρας: Αυτές είναι οι ενέργειες μας για την παραμονή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην Μεγαλόπολη

Σκληρή απάντηση στον Παναγιώτη Μπούρα για την Πυροσβεστική από την Δημοτική Ενότητα

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here