H κατάσταση στα δημοτικά σχολεία της Αρκαδίας – Τι γίνεται με τα κενά και τα κρούσματα κορωνοϊού (video)

Συνέντευξη του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας

0
238

Για την κατάσταση που επικρατεί στα δημοτικά σχολεία της Αρκαδίας όσον αφορά στα κρούσματα κορωνοϊού και τη διαχείριση των περιστατικών μίλησε σε συνέντευξή του ο κ. Γκέσουρας Φώτης Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο κ. Γκέσουρας μίλησε για την εικόνα που παρουσιάζουν τα δημοτικά σχολεία, αλλά και για τη διαδικασία που ακολουθείται όταν εντοπιστεί θετικό κρούσμα κορωνοϊού σε σχολείο.

Έως σήμερα έχουν τεθεί σε αναστολή λειτουργίας λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού, τμήματα στο 3ο – 4ο – 6ο Δημοτικά Σχολεία Τρίπολης και στο Δημοτικό Σχολείου Άστρους.

Τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου αναμένεται να ανοίξουν τα τρία τμήματα των σχολείων που είχαν κλείσει αφού λήγει το η προθεσμία καραντίνας. Έτσι την Δευτέρα στο 3ο και 4ο δημοτικό σχολείο Τρίπολης και οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στις τάξεις τους.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Γκέσουρας μίλησε για τα κενά που υπάρχουν σε δημοτικά σχολεία της Αρκαδίας και συγκεκριμένα στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης,  στο Δημοτικό Σχολείο Βυτίνας, Δημητσάνας, Τροπαίων και στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης, σημειώνοντας ότι αυτά αναμένεται να καλυφθούν την ερχόμενη εβδομάδα. (δείτε ΕΔΩ)

Υπήρξε μια καθυστέρηση από το υπουργείο στο να αναρτήσει την πρόσκληση για την «Ειδική προκήρυξη κάλυψης κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης».

Να αναφέρουμε ότι εκδηλώθηκαν αντιδράσεις από τους γονείς των μαθητών οι οποίοι απέστειλαν επιστολές διαμαρτυρίας στο αρμόδιο υπουργείο και στον Πρωθυπουργό για το θέμα, αφού τα παιδιά τους έμειναν χωρίς δάσκαλο στα μέσα περίπου της χρονιάς, μιας χρονιάς δύσκολης, που έχουν χαθεί ήδη αρκετές ώρες λόγω του Lockdown.

Ο κ. Γκέσουρας μάς διαβεβαίωσε ότι από τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί δηλώσουν ενδιαφέρον στην πρόσκληση του υπουργείου, η πρόσληψή τους θα γίνει άμεσα και οι ίδιοι θα παρουσιαστούν αμέσως στα σχολεία τους.

δείτε το βίντεο από το ArcadiaPortal.gr

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here