ΑρχικήΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣΤελική τοποθέτηση για τις μπασκέτες στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης

Τελική τοποθέτηση για τις μπασκέτες στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης

Σε σχόλιό μου μέσα στην τελευταία ανάρτηση του Τέως Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής κ.Γιώτη, είχα πει ότι σταματώ το θέμα εδώ , αλλά αν χρειαστεί θα επανέλθω. Δυστυχώς επειδή κάποιοι καλοθελητές και παπαγαλάκια διαδίδουν θέματα που έχουν σκοπό να με μειώσουν ως προσωπικότητα στην τοπική κοινωνία, για το λόγο τοποθετούμαι ΤΕΛΙΚΩΣ και δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα. Εξάλλου ο αρχικός και τελικός μου σκοπός ΕΠΙΤΕΥΧΘΗ.

ΤΟ 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ!!!

Παραθέτω λοιπόν στο τέλος του κειμένου μου με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ:

  1. Φωτογραφικά στιγμιότυπα από το Σχολικό κατάλογο της μεγαλύτερης αυτή τη στιγμή εταιρείας που υπάρχει στην Ελλάδα και προμηθεύει Αθλητικό εξοπλισμό σε όλα τα Σχολεία Α’/βάθμιας και Β΄/θμιας, με τη συγκεκριμένη μπασκέτα τόσο σε γενικό όσο και σε κοντινό πλάνο , ώστε να φαίνεται καθαρά η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, που απαιτείται καθώς και τα στοιχεία κατασκευής της (διαστάσεις,υλικό,χρώματα κ.τ.λ). Πιστεύω ότι τα παραστατικά αγοράς με τις πιστοποιήσεις των προϊόντων της δωρεάς θα είναι στη διάθεση της νυν Σχολικής Επιτροπής.
  2.  Φωτογραφίες από το 4ο Δημοτικό Σχολείο με τις τοποθετημένες μπασκέτες ,οι οποίες είναι όμοιες του Σχολικού καταλόγου.
  3. Μελέτη από σχολείο της Βορείου Ελλάδας (Θεσσαλονίκη) που αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές για τοποθέτηση και αντικατάσταση μπασκετών τόσο Ολυμπιακού τύπου , όσο και σχολικής μπασκέτας προδιαγραφών του Σχολείου μας(με κίτρινη επισήμανση  άρθρο 7 ) με τα ονόματα στο τέλος όλων των εμπλεκομένων μηχανικών.
  4. 1)Της  μηχανικού που συνέταξε τη μελέτη Αρχιτέκτων Μηχανικός με Γ ́βαθμό,
  5. 2) της  Προϊσταμένη Τμήματος Συντήρησης Σχολικών Κτιρίων Αρχιτέκτων Μηχανικός
    με Β ́βαθμό
  6. 3)της Πρ/νης ∆/νσης Κατασκευών και Συντηρήσεων κ.α.α. Αρχιτέκτων Μηχανικός
    Με Β ́ βαθμό

 Η μελέτη έχει γίνει το 2014 , είναι δημοσιευμένη στο διαδίκτυο, ελευθέρα προσβάσιμη σε όλους.

Κατόπιν όλων αυτών των ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ και κάνοντας τις παρακάτω υπενθυμίσεις ότι :

  1. Υπεύθυνη για τις κάθε είδους εργασίες που αφορούν τη μελέτη και έγκριση τους είναι  η Σχολική Επιτροπή του κάθε Δήμου και ΟΧΙ ο /η Διευθυντής/ντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων, ή ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του Σχολείου.
  2. Η καθυστέρηση του έργου αφορά από τα έτη 2017-2021 , άρα ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ είναι ΚΑΙ οι δύο διοικήσεις Σχολικής Επιτροπής για τα έτη διοίκησης που τις αφορούν. Η Σχολική επιτροπή της διετίας 2017-2019 είναι υπεύθυνη για τη μη αντικατάσταση του σπασμένου ταμπλό . Η Σχολική επιτροπή της διετίας 2019-2021 είναι υπεύθυνη για τη καθυστέρηση της τοποθέτησης των μπασκετών. Της πιστώνεται όμως το έργο, αφού εντάχθηκε στην ανάπλαση του σχολικού προαυλίου και πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια της θητείας της. Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια την οποία είπα εξ αρχής διότι ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΩ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΚΑΜΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ. Οι μόνοι που πρέπει να απολογηθείτε στα παιδιά και στους γονείς τους για την παράλειψή σας και την αργοπορία σας είστε όλοι οι παραπάνω.
  3. Αναλογιστείτε με τις πράξεις και αντιλήψεις σας κατά πόσο βοηθάτε μελλοντικές δωρεές και χορηγίες,  στα Σχολεία και γενικότερα στην πόλη, από ιδιώτες ή επιχειρηματικούς ομίλους ,όταν γίνονται σε τόσο απλά θέματα τέτοιες καθυστερήσεις και προκαλείτε με τη στάση σας τον απόλυτα δικαιολογημένο εκνευρισμό τους.

Βάσει λοιπόν όλων των παραπάνω που στην ουσία τους δεν μπορούν να διαψευστούν ,

ΖΗΤΩ

Να δημοσιεύσετε όπως εγώ :

1) α)την αντίστοιχη μελέτη που έκαναν οι μηχανικοί του Δήμου για την απαιτούμενη αντικατάσταση του ταμπλό (αφού έτσι λέτε ότι απαιτείται)

β) τη διαδικασία που ακολουθήσατε και τι ήταν αυτό που σας εμπόδισε να την ξεκινήσετε.

      2)  Αφού τα χρήματα δεν ήταν το ζητούμενο, την αντίστοιχη μελέτη για την τοποθέτηση νέων μπασκετών, την αγορά των οποίων θα αναλάμβανε η Σχολική Επιτροπή και όχι κάποιο «τρίτο πρόσωπο»

       3)  Επειδή λοιπόν εγώ αγνοώ το Νόμο και εσείς τον γνωρίζετε πολύ καλά ,σας προκαλώ να τον δημοσιεύσετε και να δούμε όλοι οι πολίτες της Μεγαλόπολης ,ποιος είναι τελικά αυτός ο Νόμος, που εφόσον τηρηθούνε οι παραπάνω διαδικασίες των μελετών και υπάρξει επιθυμία να γίνουν πράξη, ορίζει το χρονικό διάστημα αποπεράτωσής των έργων στο άπειρο ή ότι για να αντικατασταθούν σπασμένα ταμπλό ή για να τοποθετηθούν νέες μπασκέτες πρέπει να περιμένει το κάθε Σχολείο να ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα ανάπλασης της κάθε Περιφέρειας.

Δεσμεύομαι να ζητήσω δημόσια συγγνώμη, αν μου παρουσιάσετε αυτόν τον Νόμο.

      4)  Σε περίπτωση που δεν γίνει κάτι τέτοιο ,καταλαβαίνετε φαντάζομαι ότι παραδέχεστε τις παραλείψεις σας και την ολιγωρία σας και θα πρέπει να απολογηθείτε. Δημόσια, στα παιδιά και στους γονείς και όχι σε μένα. Και αναφέρομαι στις Διοικήσεις Σχολικής Επιτροπής από το Μάιο του 2017 μέχρι το Σεπτέμβριο του 2021.

Με εκτίμηση στην ΑΛΗΘΕΙΑ , στα παιδιά, τους γονείς και στον εαυτό μου ,

ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής

του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μεγαλόπολης

Παπαδόπουλος Γεώργιος

Υ.Γ Εκτός από τις ήδη δημοσιευμένες μου ευχαριστίες για όσους προσέφεραν για την δωρεά των μπασκετών , ευχαριστώ και τον κ. Αλεβίζο Πάνο για το βήμα που μου προσέφερε μέσα από το Καφενείο της Μεγαλόπολης.


δείτε τις προηγούμενες σχετικές αναρτήσεις

Θερμές ευχαριστίες για τη δωρεά μπασκετών στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης

Ανακοίνωση για τις εργασίες σε σχολική μονάδα

Απάντηση από τον εκπαιδευτικό του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μεγαλόπολης στον τέως Πρόεδρο των σχολικών επιτροπών Α’/Βάθμιας εκπαίδευσης

Απάντηση στον εκπαιδευτικό του 4ου δημοτικού σχολείου


Σχολιασμός μέσω της πλατφόρμας του Facebook Comments Box

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
8,819ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,350ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
6,038ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisment -
FACEBOOK

Τελευταία Άρθρα

Σχόλια