ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΡΙΠΟΛΗ -ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΠΑΡΤΗ

0
157

Από την Καλαμάτα, ο Υπουργός Υποδομών, Μάκης Βορίδης, προχώρησε σε ανακοινώσεις για τον αυτοκινητόδρομο «Κόρινθο – Τρίπολη- Καλαμάτα».

Είπε ότι:

Αυτή τη στιγμή, το τμήμα Τρίπολη- Κόρινθος, είναι 100% ολοκληρωμένο. Το κομμάτι Τρίπολη – Παραδείσια, είναι στο 97% ολοκληρωμένο. Το Τσακώνα – Καλαμάτα, είναι ολοκληρωμένο στο 67% και το Λεύκτρο – Σπάρτη, στο 55%.

Σήμερα, είπε, έχουν εκτελεστεί έργα συνολικής αξίας 695.000.000 € και ως προς το υπολειπόμενο τεχνικό αντικείμενο, το τμήμα «Παραδείσια – Τσακώνα», κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο και θα παραδοθεί το Μάιο του 2012, χωρίς όμως την κατασκευή της γέφυρας και θα υπάρξει μία μικρή παράκαμψη, που θα ενώνει τα δύο τμήματα, 400 μέτρων.

Το «Τσακώνα – Καλαμάτα», 36 χιλιόμετρα, ως τον κόμβο της Καλαμάτας, στο ύψος του Νοσοκομείου, θα παραδοθεί τον προσεχή Μάιο, ίσως να είναι έτοιμο, είπε, και στο τέλος Απρίλιου. Ενώ, για το υπολειπόμενο τμήμα, που περιλαμβάνει την περιμετρική της Καλαμάτας, θα καθυστερήσει λόγω και των απαλλοτριώσεων και ελπίζουμε ότι θα ολοκληρωθεί ως το Νοέμβριο του 2013. Για το «Λεύκτρο – Σπάρτη», 46 χιλιόμετρα, έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις, είπε, για όλο το δρόμο και εκκρεμούν αγωγές, ενώ σημείωσε ότι σημαντικό θέμα στο τμήμα αυτό του αυτοκινητοδρόμου, έχει να κάνει με την Αρχαιολογία και εξέφρασε την ελπίδα ότι θα επισπευτούν οι διαδικασίες και από αρχαιολογικής υπηρεσίας. Ενώ εκτίμησε ότι το «Λεύκτρο – Σπάρτη», χοντρικά θα παραδοθεί μέσα στο 2013.

Ο Υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι χρηματοδοτικά ο αυτοκινητόδρομος Ανατολικής Πελοποννήσου, είναι το μόνο μεγάλο έργο που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα όπως οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι. Ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή, εξαιτίας της υφεσιακής κατάστασης, της οικονομίας είναι πολύ σημαντικό να υπάρξουν αναπτυξιακές πολιτικές. Άποψη μου, υπογράμμισε, είναι και τη συμμερίζεται ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ότι η αναπτυξιακή πολιτική, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, πρέπει να συνδεθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, γιατί τα έργα αυτά έχουν υψηλούς πολλαπλασιαστές που σημαίνει ότι τα χρήματα που μπαίνουν σε αυτά τα έργα, λόγω παράπλευρων εργασιών, πολλαπλασιάζουν το οικονομικό τους αποτέλεσμα, αλλά και διότι τα έργα αυτά καθ’ αυτά, έχουν πολύ ευεργετικά αποτελέσματα, διότι διαμορφώνονται για να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής Οικονομίας. Ο κ. Βορίδης προσέθεσε ότι έχουμε να λύσουμε τα μεγάλα έργα των παραχωρήσεων στους τέσσερις μεγάλους άξονες που έχουν σταματήσει και βέβαια να ολοκληρωθεί ο «Μορέας» και από εκεί και πέρα , υπάρχουν μεγάλες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν και σε επίπεδο σιδηροδρόμου και σε επίπεδο βελτίωσης των αεροδρομίων και των λιμανιών και στο επίπεδο της διασύνδεσης όλου αυτού του μεταφορικού πλέγματος, με αυτό που είναι τα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.

Εάν μπορέσουμε, είπε, να επανενεργοποιήσουμε τους οδικούς άξονες, τόνισε ότι θα έχουμε ευεργετικά αποτελέσματα στην οικονομία, της τάξης του 1% του ΑΕΠ, που σημαίνει πρακτικά ότι θα υπάρξουν 60.000 θέσεις εργασίας.

Αυτή η συνέντευξη τύπου δόθηκε, στο πλαίσιο της επίσκεψης του Αντώνη Σαμαρά, στην Καλαμάτα.

Από το ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΡΚΑΔΙΑ

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here