Η απάτη των επικουρικών συντάξεων αποτυπώθηκε στα εκκαθαριστικά
Σε προηγούμενες αναρτήσεις είχαμε αναφερθεί στις ψεύτικες κυβερνητικές εξαγγελίες περί μέσης αύξησης των επικουρικών συντάξεων
Σήμερα που έχουν κυκλοφορήσει τα εκκαθαριστικά σημειώματα των επικουρικών συντάξεων ο μύθος καταρρίπτεται.
Η κυβέρνηση όλους τους προηγούμενες μήνες μας βομβαρδίζει επικοινωνιακά ότι καταργεί τις αντισυνταγματικές ρυθμίσεις Κατρούγκαλου και ότι οι συνταξιούχοι θα δουν τις αυξήσεις..
Αυτό που έκρυβε επιμελώς ήταν ότι στον ίδιο νόμο μαζί με την κατάργηση των αντισυνταγματικών ρυθμίσεων Κατρούγκαλου επανέφερε άλλες ρυθμίσεις της περιόδου του 2012 που είχαν κριθεί αντισυνταγματικές οριστικά και αμετάκλητα από το ΣτΕ το 2015.
ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΌ ΣΗΜΕΊΩΜΑ του Ν -4387/2016 που έχουν αφαίρεση τις Αντισυνταγματικές κρατήσεις και Διάταξης

ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΌ ΣΗΜΕΊΩΜΑ του νεου νομου ΒΡΟΥΤΣΗ – 4670/2020 που επαναφέρει τις Παράνομες Αντισυνταγματικές Κρατήσεις , που είχε εφαρμόσει ο ίδιος Υπουργός ( ΒΡΟΥΤΣΗΣ ) , με συνέπεια να εικονίζει ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ , για μελλοντικό όφελος παρακράτησης !!!

Όπως βλέπουμε στο Νέο Εκκαθαριστικό ( ΒΡΟΥΤΣΗ ) στην στήλη των κρατήσεων έκτος του Ν -3986/11 & Κλάδου Ασθένειας , προστέθηκαν όλοι η αντισυνταγματική νόμοι –Ν 4024/11+ Ν 4051/12 + Ν4093/12 + επαναφέρουν την κράτηση ύψους 5,2% που προέρχονται από παλαιότερη απόφαση του ΕΤΕΑΕΠ για την οποία εκκρεμεί απόφαση του ΣτΕ
Οι κρατήσεις αυτές δεν θα έπρεπε να υπάρχουν γιατί έχουν κριθεί από το ΣτΕ το 2015 αντισυνταγματικές ,ως βάσης επανυπολογισμού των επικουρικών συντάξεων που καταβάλλονταν στους ήδη συνταξιούχους κατά τη δημοσίευση του ν. 4387/2016 (Α’85), του ύψους στο οποίο οι συντάξεις αυτές είχαν διαμορφωθεί κατά την 31.12.2014, δηλαδή με τις επελθούσες και κριθείσες ως αντισυνταγματικές, με τις 2287-2288/2015 αποφάσεις της Ολομέλειας του Δικαστηρίου περικοπές των ν. 4051/2012 και 4093/2012».
Και ο κ. ΒΡΟΥΤΣΗΣ συνεχίζει στην αμφιλεγόμενη εγκύκλιο: «Κατόπιν αυτού, από 1.10.2019, οι εν λόγω επικουρικές συντάξεις, κατά ρητή νομοθετική πρόβλεψη, συνεχίζουν να καταβάλλονται στο ύψος που είχαν διαμορφωθεί σύμφωνα με τις ισχύουσες στις 31.12.2014 διατάξεις, δηλαδή με βάση τους νόμους 4024/2011 (άρθρο 2, παρ. 3 και 4), 4051/2012 (άρθρο 6, παρ. 2-5), 4052/2012 (άρθρο 42, παρ. 1), 4093/2012 (άρθρο πρώτο, παρ. ΙΑ, υποπαρ. ΙΑ5, περ. 1) και την κράτηση της Ειδικής Εισφοράς Συνταξιούχων Επικουρικής Ασφάλισης υπέρ ΑΚΑΓΕ, όπου αυτή επιβάλλεται (άρθρο 44, παρ. 13 ν. 3986/2011).
Δηλαδή ο αρμόδιος Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με την εν λόγω εγκύκλιο:
Αδειάζει την Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, που έθεσε το ερώτημα στη αρμόδια τριμελή επιτροπή για να αποφανθεί η Ολομέλεια του ΣτΕ με τη διαδικασία της πιλοτικής δίκης.
Διαπράττει θεσμικό ατόπημα κατά του νυν Προέδρου του ΣτΕ, κ.Αθανάσιου Ράντου, ο οποίος επίσης συμμετείχε στην τριμελή επιτροπή και μάλιστα συμμετέχει και στις διασκέψεις που λαμβάνουν χώρα την τρέχουσα περίοδο για την συγκεκριμένη υπόθεση.
Ως φορέας εκτελεστικής εξουσίας παρεμβαίνει στο έργο της Δικαιοσύνης, που πρέπει αμερόληπτα να αποφανθεί για ένα ζήτημα που αφορά την πλειοψηφία των συνταξιούχων (κύριων και επικουρικών), παραβιάζοντας την αρχή της διάκρισης των εξουσιών.
Οδηγεί τους πάντες να αναρωτηθούν το λόγο για τον οποίο έγινε η παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ, αφού η πολιτική ηγεσία έχει ήδη ερμηνεύσει τις δικαστικές αποφάσεις.
Δεν είναι τέλος τυχαίο ότι η πραξικοπηματική εγκύκλιος θα μπορούσε να υπογραφεί από υπηρεσιακούς παράγοντες (πχ Γενικό Διευθυνή, Γενικό Γραμματέα κλπ) αλλά ο Υπουργός, όπως έχει πράξει ξανά, επιλέγει να αναλάβει την ευθύνη αυτή, ενδεχομένως για να καλύψει τους υπηρεσιακούς παράγοντες.
Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για θεσμικό ατόπημα που στόχο έχει να επηρεάσει την δικαστική κρίση και να προκαταλάβει τις δικαστικές αποφάσεις για ένα ζήτημα που αφορά όχι μόνο όσους δικαιούνται επικουρική σύνταξη αλλά όλους σχεδόν τους συνταξιούχους.
Εν κατακλείδι λοιπόν η κυβέρνηση από τη μια καταργεί τις αντισυνταγματικές ρυθμίσεις Κατρούγκαλου και από την άλλη επαναφέρει με άλλο τρόπο άλλες επίσης αντισυνταγματικές μειώσεις. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τις ρυθμίσεις που αφορούν στις κύριες συντάξεις.