Πραγματοποιήθηκε χθές Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης του Δήμου Μεγαλόπολης με θέμα την παρουσίαση κυκλοφοριακής μελέτης της πόλης της Μεγαλόπολης.
Για ακόμη μια συνεδρίαση ο αριθμός των μελών ήταν μικρός και δεν υπήρχε απαρτία.
Μέτρησα 18-19 άτομα , στην προηγούμενη συνεδρίαση με το ζόρι είχαν εμφανιστεί 21 !
Επίσης απογοητευτικός ήταν και ο αριθμός των πολιτών που παρακολουθούσαν.
Για ακόμη μια φορά τίθεται μεγάλο ζήτημα σχετικά με την λειτουργία της επιτροπής.
Ακόμα και σήμερα , παρόλο τις δημοσιεύσεις και τις ερωτήσεις μέσα στην συνεδρίαση δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα στην Διαύγεια ο κανονισμός και η συγκρότηση της επιτροπής για να μπορούμε να γνωρίζουμε ποιά και πόσα είναι τα μέλη.
Στην ουσία του θέματος σήμερα είχαμε την παρουσίαση από τον μελετητή μιάς πρώτης εικόνας από την μελέτη η οποία όμως είχε ελλείψεις και είναι ακόμα στο στάδιο της έρευνας.
Παρουσιάστηκαν οι αλλαγές στις κατευθύνσεις των δρόμων, μονοδρομήσεις , αντιδρομήσεις , ποδηλατόδρομοι και άλλες ρυθμίσεις.
Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα το θέμα του παρκαρίσματος και κάποιες βασικές ρυθμίσεις για τα μεγάλα οχήματα και τα λεωφορεία.
Τα βασικά σημεία της μελέτης η οποία σύμφωνα με τον υπεύθυνο στηρίχθηκε στην προηγούμενη μελέτη του 2004 είναι η μονοδρόμηση του κεντρικού δρόμου από τα σχολεία εώς την κεντρική πλατεία.
Από την γωνία της Εθνικής τράπεζας συνεχίζει να ισχύει ο μονόδρομος πρός το Κέντρο Υγείας και εφαρμόζεται μονόδρομος πρός τον ΟΤΕ. Από τον ΟΤΕ και προς την Καρύταινα παραμένει ο δρόμος ως έχει.
Όοσι οδηγοί έρχονται από τον δρόμο της Καρύταινας στην διασταύρωση του ΟΤΕ θα πρέπει να στρίβουν δεξιά και μετά αριστερά στην οδό Τουρλεντέ. Απο εκεί θα κατευθύνονται στην οδό Παπαιωάννου η οποία παραμένει μονόδρομος με κατεύθυνση το Γυμνάσιο.
Όλα τα μεγάλα οχήματα, φορτηγά λεωφορεία θα εισέρχονται στην Μεγαλόπολη από την οδό 212 εκτελεσθέντων και θα κατευθύνονται στην οδό Αγίου Αθανασίου.
Μετά θα στρίβουν στην οδό Δημητρακοπούλου και θα βγαίνουν στην οδό Αρχαίου Θεάτρου.
Ο κεντρικός δρόμος, η οδός Παπαναστασίου μέχρι την κεντρική πλατεία στην αριστερή του μεριά θα φιλοξενήσει ποδηλατόδρομο ο οποίος θα πηγαίνει γύρω γύρω στην πλατεία και θα συνεχίζει μέχρι τον Άγιο Κωνσταντίνο. Από εκεί μια κατεύθυνση ποδηλατοδρόμου θα πηγαίνεισ την Πλατεία και από την άλλη μεριά θα συνεχίζει μέχρι το γήπεδο και μετά θα καταλήγει στο Γυμνάσιο.
Άλλη μια βασική αλλαγή είναι η αντιδρόμηση της οδού Αγίου Αθανασίου από το Γυμνάσιο με κατεύθυνση προς το γήπεδο.
Αλλαγές έχουμε και στις πιάτσες των ταξί. Η πρόταση αναφέρει 2 θέσεις , μία στην κεντρική πλατεία στην Αρχαίου Θεάτρου και η δεύτερη λίγα μέτρα πιο κάτω στον παλιό ναό του Αγίου Νικολάου.
Επίσης σχεδιάζονται να δημιουργηθούν μικροί κυκλικοί κόμβοι στο Γυμνάσιο, στο 1ο Δημοτικό, στην διασταύρωση του Αγίου Κωνσταντίνου στην είσοδο από Καλαμάτα που ισχύει σήμερα και ίσως και σε άλλα σημεία.
Οτιδήποτε αφορά σε θέσεις στάσης και στάθμευσης θα εξεταστούν στην πορεία.
Όλα τα παρόντα μέλη έκαναν πολλές ερωτήσεις και παρατηρήσεις και εστίασαν κυρίως σε θέματα παρκαρίσματος, στην κίνηση των μεγάλων οχημάτων και στις ρυθμίσεις κοντά στα σχολεία.
στην χθεσινη διαδικασία εκανα μια μικρη παρεμβαση και αναφερόμενος στον περιφερειακό δρόμο του Χωρεμίου εκανα την εξης πρόταση:
Αν δοθεί σύντομα ο δρόμος o περιφερειακός του Χωρεμίου στην κυκλοφορία και όλα τα φορτηγά τον χρησιμοποιούν και δεν περνάνε μέσα από το Χωρέμη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος αυτός και από τα φορτηγά και τα μεγάλα οχήματα που έρχονται από την Αθήνα και τώρα περνάνε μέσα από την πόλη της Μεγαλόπολης και μπροστά από τα σχολεία.
Ετσι θα μπορούσε να αποφορτιστεί η κίνηση μέσα στην πόλη μέχρι να δοθεί μια άλλη καλύτερη λύση με τον βόρειο περιφερειακό δρόμο . Η συγκεκριμένη πρόταση και αναφορά έγινε προφορικά στην συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης παρόντος του Δημάρχου και πολλών δημοτικών συμβούλων
στην χθεσινη διαδικασία εκανα μια μικρη παρεμβαση και αναφερόμενος στον περιφερειακό δρόμο του Χωρεμίου εκανα την εξης πρόταση:
Αν δοθεί σύντομα ο δρόμος o περιφερειακός του Χωρεμίου στην κυκλοφορία και όλα τα φορτηγά τον χρησιμοποιούν και δεν περνάνε μέσα από το Χωρέμη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος αυτός και από τα φορτηγά και τα μεγάλα οχήματα που έρχονται από την Αθήνα και τώρα περνάνε μέσα από την πόλη της Μεγαλόπολης και μπροστά από τα σχολεία.
Ετσι θα μπορούσε να αποφορτιστεί η κίνηση μέσα στην πόλη μέχρι να δοθεί μια άλλη καλύτερη λύση με τον βόρειο περιφερειακό δρόμο . Η συγκεκριμένη πρόταση και αναφορά έγινε προφορικά στην συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης παρόντος του Δημάρχου και πολλών δημοτικών συμβούλων
στην χθεσινη διαδικασία εκανα μια μικρη παρεμβαση και αναφερόμενος στον περιφερειακό δρόμο του Χωρεμίου εκανα την εξης πρόταση:
Αν δοθεί σύντομα ο δρόμος o περιφερειακός του Χωρεμίου στην κυκλοφορία και όλα τα φορτηγά τον χρησιμοποιούν και δεν περνάνε μέσα από το Χωρέμη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος αυτός και από τα φορτηγά και τα μεγάλα οχήματα που έρχονται από την Αθήνα και τώρα περνάνε μέσα από την πόλη της Μεγαλόπολης και μπροστά από τα σχολεία.
Ετσι θα μπορούσε να αποφορτιστεί η κίνηση μέσα στην πόλη μέχρι να δοθεί μια άλλη καλύτερη λύση με τον βόρειο περιφερειακό δρόμο . Η συγκεκριμένη πρόταση και αναφορά έγινε προφορικά στην συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης παρόντος του Δημάρχου και πολλών δημοτικών συμβούλων
στην χθεσινη διαδικασία εκανα μια μικρη παρεμβαση και αναφερόμενος στον περιφερειακό δρόμο του Χωρεμίου εκανα την εξης πρόταση:
Αν δοθεί σύντομα ο δρόμος o περιφερειακός του Χωρεμίου στην κυκλοφορία και όλα τα φορτηγά τον χρησιμοποιούν και δεν περνάνε μέσα από το Χωρέμη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος αυτός και από τα φορτηγά και τα μεγάλα οχήματα που έρχονται από την Αθήνα και τώρα περνάνε μέσα από την πόλη της Μεγαλόπολης και μπροστά από τα σχολεία.
Ετσι θα μπορούσε να αποφορτιστεί η κίνηση μέσα στην πόλη μέχρι να δοθεί μια άλλη καλύτερη λύση με τον βόρειο περιφερειακό δρόμο . Η συγκεκριμένη πρόταση και αναφορά έγινε προφορικά στην συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης παρόντος του Δημάρχου και πολλών δημοτικών συμβούλων