ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΟΔΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ – ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΛΥΣΗ

2
258

Ξεκίνησαν σήμερα το πρωί εργασίες στην συνδετήρια οδό της πόλης της Μεγαλόπολης με την νέα εθνική οδό. Οι εργασίες γίνονται στο τελευταίο τμήμα που ενώνει τον δρόμο με την Μεγαλόπολη.

Βέβαια όπως όλα δείχνουν θα δοθεί μια προσωρινή λύση και δεν πρόκειται να γίνουν οι εργασίες που όλοι γνωρίζουμε και αφορούν την σύνδεση στην οδό Καβάφη. Τελικά θα υπάρξει μια προσωρινή σύνδεση με τον δρόμο που οδηγεί από τις εργατικές κατοικίες προς το χωριό Περιβόλια. Η με την σύμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών θα υπάρξει μια πολύ πρόχειρη σύνδεση με τον περιφερειακό.

Πρόκειται για μια λύση που το Καφενείο της Μεγαλόπολης σας έχει αναφέρει εδώ και πολύ καιρό. Είναι ο μόνος τρόπος να χρησιμοποιηθεί επιτέλους το τμήμα της συνδετήριας που είναι ήδη κατασκευασμένο , μέχρι να δοθεί οριστική λύση στο τμήμα της οδού Καβάφη.

Η λύση που δίνεται θεωρείται αναμενόμενη και μάλιστα μπορώ να πω ότι θα έπρεπε να είχε γίνει από καιρό. Άλλωστε είναι στην ουσία σαν την πρώτη λύση που είχε βρεθεί και περνάγαμε όλοι μέσα από τα χωράφια. Έτσι και τώρα οι οδηγοί θα πρέπει να διανύσουν ένα τμήμα 500 μέτρων στο οποίο από ότι γνωρίζουμε είναι χαρακτηρισμένο σαν αγροτικός δρόμος. Σίγουρα αυτή η λύση για κάποιους είναι θετική και για κάποιους αρνητική. Ο καθένας θα την κρίνει όπως θέλει. Εγώ ελπίζω να δοθεί σύντομα η οριστική λύση και να ολοκληρωθεί το έργο.

Κάλιο αργά παρά ποτέ όμως όπως λένε και οι παροιμίες και πλέον μπορούμε να πάμε στις προεκλογική περίοδο έχοντας μισολύσει ακόμα ένα πρόβλημα.

δείτε στην φωτογραφία παρακάτω πως αναμένεται να γίνει η προσωρινή σύνδεση.

syndetiria11
πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγένθυση

Κίτρινο χρώμα: Ο υπάρχων δρόμος που συνδέει τις εργατικές κατοικίες με τα περιβόλια.

Mπλέ χρώμα: Το τμήμα της συνδετήριας οδού που έχει κατασκευαστεί.

Γαλάζιο χρώμα: Η μία λύση στο τμήμα που θα ανοίξει προσωρινά , σύμφωνα με τις εργασίες που ξεκίνησαν σήμερα.

Κόκκινο χρώμα: Το επίμαχο τμήμα που ενώνεται με την οδό Καβάφη και αποτελεί την οριστική λύση αλλά δεν γνωρίζει κανείς πότε και αν θα γίνει.Εδώ μπορεί να υπάρξει πρόχειρη σύνδεση.

Facebook Comments

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αν ίσχυε στην Ελλάδα το σύστημα που ισχύει στην Αμερική τώρα δεν θα ψάχναμε για προσωρινές και λοιπές λύσεις μιας και η οδός θα είχε κατασκευαστεί.
    Δεν νοείται στην Αμερική να είναι ολόκληρη πόλη αιχμάλωτη για προσφυγές ενός ή δύο ατόμων και διάφορα πολιτικά παιχνίδια. Εκεί αν παρθεί η απόφαση να γίνει ένας δρόμος, γίνεται, όσο και να χτυπιούνται μερικοί και δεν σταματάει η ροή του έργου από καμία προσφυγή στα δικαστήρια. Απλά μέσω δικαστηρίων καθορίζεται το ύψος τυχόν αποζημιώσεων στους δικαιούχους και πάντα ανεξάρτητα από την ροή του κάθε έργου. Προτεραιότητα εκεί έχει το συμφέρον των πολλών γι’ αυτό και πάνε μπροστά ενώ εμείς εδώ παραμένουμε στον μεσαίωνα. Εδώ τα συμφέροντα του ενός κρατάνε ανά πάσα στιγμή υπό ομηρία 100.000 άτομα.

  2. Αν ίσχυε στην Ελλάδα το σύστημα που ισχύει στην Αμερική τώρα δεν θα ψάχναμε για προσωρινές και λοιπές λύσεις μιας και η οδός θα είχε κατασκευαστεί.
    Δεν νοείται στην Αμερική να είναι ολόκληρη πόλη αιχμάλωτη για προσφυγές ενός ή δύο ατόμων και διάφορα πολιτικά παιχνίδια. Εκεί αν παρθεί η απόφαση να γίνει ένας δρόμος, γίνεται, όσο και να χτυπιούνται μερικοί και δεν σταματάει η ροή του έργου από καμία προσφυγή στα δικαστήρια. Απλά μέσω δικαστηρίων καθορίζεται το ύψος τυχόν αποζημιώσεων στους δικαιούχους και πάντα ανεξάρτητα από την ροή του κάθε έργου. Προτεραιότητα εκεί έχει το συμφέρον των πολλών γι’ αυτό και πάνε μπροστά ενώ εμείς εδώ παραμένουμε στον μεσαίωνα. Εδώ τα συμφέροντα του ενός κρατάνε ανά πάσα στιγμή υπό ομηρία 100.000 άτομα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here