ΜΟΡΕΑΣ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΑ ΟΔΟ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΡΥΜΟΤΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ !

8
444


Μετά από πολλά δημοσιεύματα που έχουν γίνει από το Καφενείο της Μεγαλόπολης για το θέμα της Συνδετήριας Οδού της Μεγαλόπολης
δείτε όλες τις αναρτήσεις εδώ και επίσης πολλές αναφορές από το ραδιόφωνο του Μεγαλόπολη FM ( μόνο ο Μεγαλόπολη FM και το Καφενείο της Μεγαλόπολης έχουν ασχοληθεί με το τόσο σοβαρό πρόβλημα) μπορούμε σήμερα να επανέλθουμε στο θέμα και να σας δώσουμε νέα.

Βρισκόμαστε στον Μάρτιο του 2013 και ακόμα συνδετήρια οδό δεν έχουμε. Επίσης δεν έχουμε και επίσημη ενημέρωση. Κανένας δεν μιλάει , κανένας δεν αντιδρά.

Μοναδική εξαίρεση κάποιες δηλώσεις του Δημάρχου Μεγαλόπολης σε Μ.Μ.Ε. της Τρίπολης που έριχνε τις ευθύνες σε όλους τους άλλους.
δείτε την σχετική αναρτήση εδώ Εξαίρεση επίσης αποτελεί και μια επιστολή του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης ο οποίος την έχει αποστείλει 2 φορές στους αρμόδιους παράγοντες και έχει διαμαρτυρηθεί έντονα για τον αποκλεισμό της πόλης.
δείτε την σχετική αναρτήση εδώ

Μετά από επικοινωνία που είχα με παράγοντες του ΜΟΡΕΑ , όπως είχα αναρτήσει
δείτε την σχετική αναρτήση εδώ τους διαβίβασα όλες τις σχετικές αναρτήσεις που αφορούν και την συνδετήρια οδό αλλά και τα διόδια και την καταστροφή των δρόμων.

Για τα διόδια η άποψη του ΜΟΡΕΑ είναι ότι η Μεγαλόπολη έχει προσωρινή σύνδεση και καλώς τα πληρώνουμε.
Για την καταστροφή του δρόμου ( ιδιαίτερα του τμήματος Λεύκτρου – Παραδείσια) η επίσημη θέση του ΜΟΡΕΑ είναι ότι δεν υπάρχει καμία υποχρέωση από τις συμβάσεις που έχει υπογράψει για αποκατάσταση του δρόμου και ότι τον δρόμο αυτόν τον χρησιμοποιούν και πολλά άλλα φορτηγά , τα οποία πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και η περιφέρεια με τι αρμόδιες υπηρεσίες είναι υποχρεωμένη να κάνει τις επιδιορθώσεις στους δρόμους.

Για το θέμα της Συνδετήριας οδού οι παράγοντες του ΜΟΡΕΑ μου γνωστοποίησαν ότι έχουν στείλει απάντηση στην επιστολή του Εμπορικού Συλλόγου και ότι η απάντηση αυτή αποτελεί την επίσημη θέση και πρέπει να δημοσιευτεί για να την μάθει όλος ο κόσμος.
Δημοσιεύω λοιπόν σήμερα την απάντηση αυτή ( θα την δείτε ολόκληρη στο τέλος) και θέλω να σας αναλύσω 4 σημεία τα οποία είναι πολύ σημαντικά.

1. Αναφέρει ο ΜΟΡΕΑΣ.. με προτωβουλία της αρμόδιας υπηρεσίας του Δημοσίου (ΕΥΔΕ/ΜΚΕΠΠ) δρομολογήθηκαν τα εξής: H συμπληρωματική ( τροποποίηση ) Μ.Π.Ε. και οι νέοι Περιβαντολογικοί όροι που εγκρίθηκαν τον Οκτώβριο του 2011.
( είναι η τροποποιημένη Μελέτη που μετά την αλλαγή της χάραξης στα τελευταία μέτρα καθορίζει κυκλικό κόμβο και πως θα σκεπαστούν τα αρχαία.)

2. Οι αρμόδιες υπηρεσίες έβγαλαν την συμπληρωματική Απαλλοτρίωση που εγκρίθηκε το Σεπτέμβριο του 2012 και που τα σχέδια της έχουν έρθει στον Δήμο Μεγαλόπολης από τον Αύγουστο του 2011 !!! Από τότε είχε καλεστεί ο Δήμος Μεγαλόπολης να προβεί σε συνεννόηση με τους θιγόμενους ιδιοκτήτες κάτι που όπως λέει ο ΜΟΡΕΑΣ καθαρά δεν κατάφερε να κάνει!!!
(αναφέρεται στην περιβόητη πλέον επιτροπή που έπρεπε να μιλήσει με τους ιδιοκτήτες και να δώσει λύση στις καθυστερήσεις. Είχε ζητηθεί δηλαδή από τον Δήμο Μεγαλόπολης τ να κάνει την κίνηση αυτή αλλά σύμφωνα με τον ΜΟΡΕΑ απέτυχε!!)

3. Ένα χρόνο πριν τον Απρίλιο του 2012 , δόθηκε η εντολή συμπληρωματικών εργασιών αλλά στα πλαίσια των εργασιών και του αρχικού σχεδιασμού που δεν έχει τροποποιηθεί εκτελέστηκαν μέχρι το Φθινόπωρο του 2012 ελάχιστες εργασίες – όσες μπορούσαν να γίνουν λόγω της αλλαγής της χάραξης- και δεν μπορούν να γίνουν οι εξής εργασίες… α). τα πρώτα 420 μέτρα που ξεκινάει ο δρόμος από την πλευρά της Μεγαλόπολης και που έχουν σαν αρχή τον ισόπεδο κυκλικό κόμβο.
(ο ΜΟΡΕΑΣ λέει απλά αυτό που ισχύσει σήμερα με βάση τις υπουργικές αποφάσεις και τις Περιβαντολογικές Μελέτες..ότι η σύνδεση θα είναι με ΙΣΟΠΕΔΟ ΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΜΒΟ !!)

β). ο ισόπεδος κυκλικ] ]>

Facebook Comments

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δυστυχώς σε αυτή την πόλη συζητάμε για τα πάντα εκτός από τα σοβαρά και πραγματικά προβλήματα που έχουμε.
    Οι δημοσιεύσεις του Καφενείου της Μεγαλόπολης και του Μεγαλόπολη fm αποτελούν την εξαίρεση.
    Μάλιστα πολλές φορές τα 2 αυτά μέσα κάνουν και την δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν οι αντιπολιτεύσεις του δήμου.
    Είναι πολύ σημαντικό να μάθουν όλοι οι πολίτες όλα το παρασκήνιο και αρχίσουμε σιγά σιγά να φωνάζουμε και λίγο.
    Η απάντηση του ΜΟΡΕΑ που διάβασα παραπάνω επιβεβαιώνει πλήρως όλα όσα έχουν πει και αποκαλύψει ο μεγαλόπολη fm και ο πάνος και στήνει στον τοίχο κανονικά τους εκλεγμένους μας.
    Η πόλη χρειάζεται απαντήσεις και να αναζητηθούν και να αποδοθούν ευθύνες.
    Δεν μπορεί να μας καθορίζουν τις τύχες μας όσοι μας έχουν βλάψει και να κοκορεύονται κιόλας ότι δίνουν λύσεις.
    Ελπίζω οι συμπολίτες μας να ξυπνήσουν και να καταλάβουν ότι πρέπει να αρχίσουν να αντιδρούν στην πλήρη απαξίωση της πόλης μας.

  2. Δυστυχώς σε αυτή την πόλη συζητάμε για τα πάντα εκτός από τα σοβαρά και πραγματικά προβλήματα που έχουμε.
    Οι δημοσιεύσεις του Καφενείου της Μεγαλόπολης και του Μεγαλόπολη fm αποτελούν την εξαίρεση.
    Μάλιστα πολλές φορές τα 2 αυτά μέσα κάνουν και την δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν οι αντιπολιτεύσεις του δήμου.
    Είναι πολύ σημαντικό να μάθουν όλοι οι πολίτες όλα το παρασκήνιο και αρχίσουμε σιγά σιγά να φωνάζουμε και λίγο.
    Η απάντηση του ΜΟΡΕΑ που διάβασα παραπάνω επιβεβαιώνει πλήρως όλα όσα έχουν πει και αποκαλύψει ο μεγαλόπολη fm και ο πάνος και στήνει στον τοίχο κανονικά τους εκλεγμένους μας.
    Η πόλη χρειάζεται απαντήσεις και να αναζητηθούν και να αποδοθούν ευθύνες.
    Δεν μπορεί να μας καθορίζουν τις τύχες μας όσοι μας έχουν βλάψει και να κοκορεύονται κιόλας ότι δίνουν λύσεις.
    Ελπίζω οι συμπολίτες μας να ξυπνήσουν και να καταλάβουν ότι πρέπει να αρχίσουν να αντιδρούν στην πλήρη απαξίωση της πόλης μας.

  3. ΟΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΧΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΤΕ ΟΠΩς ΤΟ ΠΑΝΕ

  4. ΟΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΧΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΤΕ ΟΠΩς ΤΟ ΠΑΝΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here