ΑρχικήΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣΜαθητές 2 ταχυτήτων στη Γορτυνία…
spot_img

Μαθητές 2 ταχυτήτων στη Γορτυνία…

Σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έγινε γνωστό ότι, θα επαναλειτουργήσει το πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας, το οποίο σε πρώτη φάση θα εφαρμοστεί στις τάξεις του Γυμνάσιου, ενώ την επόμενη χρόνια θα επεκταθεί και στο Λύκειο. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προβλέπει τη δημιουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας – Σ.Κ.Ε.Δ., τα οποία θα κληθούν να σηκώσουν το βάρος του συγκεκριμένου θεσμού. Μιλάμε για έναν θεσμό ο οποίος εν καιρώ κρίσης θα γίνει απαραίτητος στην δοκιμαζόμενη από πολλές πλευρές Ελληνική Οικογένεια.

Με την υπ.αριθμ. 2239/19.03.2013 (ΑΔΑ: ΒΕΔΧ9-ΛΤ5) απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ενημερωθήκαμε με έκπληξη, ότι στην περιοχή της Γορτυνίας και με έδρα το Γυμνάσιο Βυτίνας,  θα λειτουργήσει ένα και μόνο Σ.Κ.Ε.Δ. στο οποίο θα ανήκουν και τα Γυμνάσια Τροπαίων και Κοντοβάζαινας. Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η απόφαση αυτή φέρνει σε δεύτερη μοίρα τους μαθητές των Δ.Ε. Δημητσάνας, Τρικολόνων, Κλείτορος, Λαγκαδιών, Τροπαίων, Ηραίας και Κοντοβάζαινας, όπως έγινε και το 2011 με το κλείσιμο των Ιστορικών μας Σχολειών. Είναι σχεδόν αδύνατον στη δύσκολη από πολλές απόψεις περιοχή της Γορτυνίας, οι μαθητές των παραπάνω Δ.Ε. να ενταχθούν σ’ αυτήν την κοινωνικού χαρακτήρα προσπάθεια της πολιτείας, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση έρχεται να καλύψει το κενό που έχει δημιουργήσει η Δημοτική Αρχή όσον αφορά το θέμα των κοινωνικών “φροντιστηρίων”, τα οποία σε άλλες περιοχές έχουν ιδρυθεί και λειτουργούν εδώ και πολύ καιρό.

Αναρωτιέμαι αν ο κ. Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης γνωρίζει ποια είναι η απόσταση μεταξύ Βυτίνας – Κοντοβάζαινας. Αν έλαβε υπόψη του τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της Γορτυνίας και οι Οικογένειες τους προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους… Ο κ. Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος του σε θέματα παιδείας κ. Π. Ζούνης, μερίμνησαν να ενημερωθούν ότι θα επαναλειτουργήσει ο συγκεκριμένος θεσμός; Αν ναι ποιες είναι οι προτάσεις τους και ο ιδέες τους επί του θέματος; Ήρθαν σε επαφή με τον κ. Διευθυντή προκείμενου να τον ενημερώσουν ώστε να σχεδιάσουν από κοινού τη δημιουργία των Σ.Κ.Ε.Δ. στην περιοχή μας;

Ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας έχει κοινωνικό χαρακτήρα και απευθύνεται σε όλους τους μαθητές. Σε μια περίοδο κρίσεως, έρχεται να ελαφρύνει τον οικογενειακό προϋπολογισμό, να καλύψει μαθησιακές δυσκολίες και να μετριάσει, βέβαια σε μικρό βαθμό, την ανεργία του πολύπαθου κλάδου των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης. Με βάση το σκεπτικό αυτό, στη περίπτωση της Γορτυνίας, μιας ιδιαίτερης περιοχής, η παραπάνω απόφαση για τη δημιουργία ενός και μόνο Σ.Κ.Ε.Δ., η οποία μόνο ως “εξοργιστική” μπορεί να χαρακτηριστεί, δεν ικανοποίει τους στόχους του θεσμού και έρχεται σε αντίθεση με το κοινωνικό του ρόλο.

Από πλευράς μου προτείνω οι αρμόδιοι να επανεξετάσουν το θέμα του Σ.Κ.Ε.Δ., στη λογική να δημιουργηθεί ένα σε κάθε Δημοτική Ενότητα, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να αξιοποιήσουν τη συγκεκριμένη βοήθεια, που αποτελεί μια μικρή όαση στην έρημο της κρίσεως.

Υ.Γ.:
Για ακόμα μια φόρα Δήμαρχος και Αντιδήμαρχος εμφανίζονται κατώτεροι των περιστάσεων. Με μόνο τους μέλημα το γραφειοκρατικό τους έργο, χειρίζονται θέματα βαρύνουσας σημασίας με προχειρότητα. Δυστυχώς έχουμε ακόμα μπροστά μας 15 μήνες μέχρι τις δημοτικές εκλογές του 2014, και έτσι δίνεται παράταση σ’ αυτή τη θλιβερή εικόνα, η οποία προκαλεί αγανάκτηση…
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που έκλεισαν τα ιστορικά μας σχολειά…

Παναγόπουλος Γ.
Νέος – Εκπαιδευτικός – Γορτύνιος – Αρκάς
Ιδρυτής και Μέλος της πρωτοβουλίας: «Γορτυνία, Ανάπτυξη Tώρα…»
url: www.gortyniaportal.tk

Σχολιασμός μέσω της πλατφόρμας του Facebook Comments Box

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
8,842ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,364ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
6,038ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisment -
FACEBOOK

Τελευταία Άρθρα

Σχόλια