Η υπογραφή της σύμβασης του έργου προμήθειας και εγκατάστασης νέας τεχνολογίας LED οδοφωτιστικών στην Μεγαλόπολη (Βίντεο)

3
507

Δήμος Μεγαλόπολης και η GlobiLED υπέγραψαν πρόσφατα στο Δημαρχείο της Μεγαλόπολης σύμβαση για την έναρξη του έργου προμήθειας και εγκατάστασης νέας τεχνολογίας LED οδοφωτιστικών, μετά από ανοιχτό διαγωνισμό που είχε προκηρύξει ο Δήμος.Συγκεκριμένα θα εγκατασταθούν στον Δήμο 9.067 φωτιστικά/λαμπτήρες GlobiLED.

Όπως επισήμανε ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης, κύριος Διονύσης Παπαδόπουλος, το συγκεκριμένο έργο έχει μόνον οφέλη να προσφέρει στον δήμο και τους δημότες. Ειδικότερα ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην σημασία του έργου στην καθημερινή ζωή των πολιτών, στην ασφάλειά τους, στην αισθητική αναβάθμιση της πόλης αλλά και στο μέγιστο όφελος της εξοικονόμησης ενέργειας που προσμετράται ότι θα φθάσει στο 65%, δηλαδή 150.000€ ετήσιο κόστος εξοικονόμησης.

Στα πλαίσια της υπογραφής της σύμβασης εδόθη press conference  στην οποία παρευρέθησαν και οι δήμαρχοι Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και Μεσσήνης,  κύριοι Κωνσταντέλλος και Τσώνης, αντίστοιχα. Ειδικότερα, ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης υπερθεμάτισε τα οφέλη που έχει αποκομίσει ο Δήμος και οι συνδημότες του από την πρόσφατη αντικατάσταση
των συμβατικών οδοφωτιστικών με Led φωτιστικά.  Πέραν της εξοικονόμησης ενέργειας, το έργο αυτό θα προσφέρει θέσεις εργασίας στον Δήμο της Μεγαλόπολης και θα κάνει την πόλη να είναι πραγματικά φωτεινή και ασφαλής.

GlobiLED, με την πολυετή εμπειρία της σε μεγάλα έργα Δήμων Πανελλαδικώς, έχει υλοποιήσει αντίστοιχα projects οδοφωτισμού και φωτισμού πάρκων σε Δήμους όπως Bάρης Βούλας ΒουλιαγμένηςΘεσσαλονίκηςΜαραθώνα ΑμαρουσίουΖωγράφουΚωΚηφισιάςΈδεσσας, κ.α..

από την ιστοσελίδα της GlobiLED

Facebook Comments

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιατι δεν γράφετε λεπτομεριες για το εργο στο αρθρο σας ωστε να μαθουν ολοι για τι πραγμα μιλαμε; Αυτο το εργο ειναι αισχος ειναι ντροπη μας που κανεις δεν αντιδρα σε αυτο το οργιο σπαταλης και δεσμευσης του δημου για πολλα χρονια

  2. Πρόκειται για ένα έργο-οδηγό για τη σταδιακή ιδιωτικοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών των Δήμων. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών συλλογής και μεταφοράς των αστικών απορριμμάτων…H υπόλοιπη διαχείρισή τους, οσονούπω από την ΤΕΡΝΑ ή βισυγοτθικών συμφερόντων εταιρεία…
    Δεν είναι, βεβαίως, πρωτόγνωρη η ιδιωτικοποίηση και λοιπών υπηρεσιών των Δήμων, όπως έχει ήδη γίνει με την κατασκευή τεχνικών έργων και την παροχή λοιπών υπηρεσιών…Ουσιαστικά, σιγά σιγά απαξιώνεται το εναπομείναν προσωπικό των Δήμων, που σταδιακά δε θα ανανεώνεται, καθώς δε θα χρειάζεται.
    Έπειτα λοιπόν και από την πτώση των “κάστρων” της καθαριότητας και του οδοφωτισμού, που παρέχονται έως σήμερα από τους ίδιους τους Δήμους, δε θα περάσει καιρός που θα τεθεί το ερώτημα: αφού τα πάντα (έργα, προμήθειες, υπηρεσίες) που παρέχει ένας Δήμος, αναλαμβάνονται για λογαριασμό του από ιδιώτες, ποιός θα είναι ο λόγος ύπαρξης αυτού καθ’ αυτού του Δήμου, εφόσον κάλλιστα, θα μπορούσαν να συνενωθούν με έναν επιπλέον “Καλλικράτη” ή “Κλεισθένη” ή όπως αλλιώς ονομαστεί, όλοι σε περιφερειακό ή νομαρχιακό επίπεδο;
    Θα τεθεί λοιπόν το ερώτημα: γιατί να αποφασίζει ξεχωριστά ο κάθε Παπαδόπουλος, Γιαννόπουλος, Παυλής, Λυσίκατος και Μαντάς, όταν θα μπορούσε να αποφασίζει μόνον ένας Δήμαρχος και ένα δημοτικό συμβούλιο, για όλη την Αρκαδία, με έδρα π.χ. την Τρίπολη, για όσα θα αναλαμβάνουν, έτσι κι αλλιώς, εργολάβοι;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here