ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΡΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

0
179

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου Πέτρος Μισθός, με αφορμή την έναρξη του νέου σχολικού έτους , έστειλε μια επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Συγκεκριμένα στην επιστολή του αναφέρει…

Θα ήθελα να καλωσορίσω στις σχολικές αίθουσες τους μαθητές και εκπαιδευτικούς και να ευχηθώ μια δημιουργική σχολική χρονιά, γεμάτη επιτυχίες και πρόοδο.

Με την έναρξη κάθε σχολικού έτους θέτουμε νέους στόχους και βάζουμε κι ένα νέο στοίχημα, ώστε οι προσπάθειες και ενέργειές μας να συγκλίνουν προς μια κοινή κατεύθυνση. Οι δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε όλοι μας, λόγω της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης, κάνουν επιτακτική την ανάγκη να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, ώστε η φετινή χρονιά να αποτελέσει αφετηρία για τη δημιουργία ενός νέου, δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου, ενός σχολείου που θα σέβεται απόλυτα την αξιοπρέπεια των μαθητών και των μαθητριών και θα τους παρέχει τη δυνατότητα επίτευξης των στόχων της εκπαίδευσης, χωρίς εκπτώσεις στην ποσότητα και στην ποιότητα των μορφωτικών αγαθών. Μόνο έτσι το σχολείο θα μπορέσει να παρακολουθήσει τις αλλαγές στο Ευρωπαϊκό και Διεθνές γίγνεσθαι και να πρωταγωνιστήσει σ’ αυτές. Οι αλλαγές και ο εκσυγχρονισμός στην Παιδεία είναι το διαβατήριο που θα εισάγει, τους νέους και τις νέες μας, στην κοινωνία του αύριο, στην κοινωνία της δικαιοσύνης, της ισότητας, της γνώσης και της δημιουργίας.

Ασφαλώς, θα υπάρξουν και δυσκολίες. Το σημαντικό, όμως, είναι να τις ξεπερνάμε με θετικό πνεύμα και κοινή προσπάθεια. Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, γονείς, εκπαιδευτική ηγεσία, τοπική αυτοδιοίκηση θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ξεπεράσουμε τις αδυναμίες μας και να βελτιωθούμε όσο περισσότερο μπορούμε και, κυρίως, να μην στερήσουμε την ελπίδα από τα παιδιά μας. Γι’ αυτό υποδεχόμαστε τη νέα σχολική χρονιά με χαμόγελο και αισιοδοξία κι αυτό το μήνυμα θέλουμε σήμερα να δώσουμε.

Εύχομαι υγεία και καλή δύναμη σε όλους μας.

Ο Περιφερειακός Δ/ντής Εκπ/σης Πελοποννήσου

Πέτρος Δ. Μισθός

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here