Εορτασμός της Αγίας Τριάδας και βράβευση του καθ. κ. Ανδριόπουλου στον Βουτσαρά

2
478

Ο Πρόεδρος της Κοινότητας Βουτσαρά κ. Γιώργος Αθανασόπουλος διοργάνωσε μια πολύ όμορφη εκδήλωση με την ευκαιρία του εορτασμού της Αγίας Τριάδας , του Πανηγυρίζοντος Ιερού Ενοριακού Ναού στον Βουτσαρά.

Το απόγευμα της Κυριακής 19 Ιουνίου τελέστηκε Πανηγυρικός Εσπερινός, Αρτοκλασία και έγινε λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας με την συνοδεία της Φιλαρμονικής Μεγαλόπολης.

Στην συνέχεια έγινε απονομή τιμητικής πλακέτας, στον Ομότιμο Καθηγητή της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κον Ανδριόπουλο Δημήτριο του Ζαχαρία και δόθηκε δείπνο στην κεντρική πλατεία .

Ο εκδότης της εφημερίδας Νέα της Μεγαλόπόλεως κ. Κώστας Φίλανδρος μίλησε για τον καθηγητή κ. Ανδριόπουλο. Παραβρέθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Γιαννακούρας , ο Βουλευτής Αρκαδίας κ. Παπαηλιού, ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης κ. Παπαδόπουλος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ Μιχόπουλος και Δούκουρης και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μεγαλόπολης κ. Αντώνακας. Επίσης τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση οι πάρεδροι πολλών κοινοτήτων , όπως του Μακρυσίου, από το Ρούτσι, την Βελιγοστή και άλλοι.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την κάμερα του Καφενείου της Μεγαλόπολης αλλά και ένα βίντεο από την Φιλαρμονική Μεγαλόπολης

 

[ot-video][/ot-video]

 

[ot-video][/ot-video]

 

[ot-video][/ot-video]

 

Facebook Comments

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χρόνια Πολλά σε όλους.

    Σας παραθέτω ενα κείμενο σχετικά με την Ορθόδοξη απεικόνιση της Αγίας Τριάδος η οποία δεν θα έπρεπε να λιτανέυεται στο Βουτσαρά αλλά και σε οποιαδήποτε Ορθόδοξη εκκλησία,καθώς υπάρχει και στην αψίδα της πόρτας της εκκλησίας.
    Η σωστή απεικόνιση της Αγίας Τριάδος είναι η φιλοξενία του Αβραάμ με τους τρείς αγγέλους.

    Η απεικόνιση της Αγ. Τριάδας είναι απότοκος της Θεολογίας της και καταγράφει τις σχέσεις μεταξύ των τριών προσώπων. Είναι γνωστό ότι στην Ορθόδοξη Εικονολογία επιτρεπτή είναι η απεικόνιση μόνον όσων είδαμε και συνέβησαν ιστορικά, των προφητικών οράσεων και συμβόλων, του σαρκωθέντα Υιού και Λόγου του Θεού, της Θεοτόκου και των Αγίων.

    Η απεικόνιση της Αγίας Τριάδας ως τριών προσώπων, όπου απεικονίζεται ο Πατέρας ως «παλαιός των ημερών», ο Υιός ως νέος και το Άγ. Πνεύμα «εν είδει περιστεράς» είναι εικόνα ξένη προς την διδασκαλία των Πατέρων, μεταφερθείσα στον Ορθόδοξο χώρο από τη Δύση, μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης.

    Η απεικόνιση αυτή αποτελεί συγκαλυμμένη ειδωλολατρία, καθώς μέσα από ορθολογιστικές διαδικασίες περιθέτει σωματικά σχήματα στη θεότητα. Η αποτύπωση των ενδοτριαδικών σχέσεων ευνοεί την παπική αντίληψη περί του τρόπου ύπαρξης του Αγ. Πνεύματος, δηλ. εκπορευόμενου από τον Πατέρα και τον Υιόν εξ ίσου, που είναι η γνωστή πλάνη του filioque. Επίσης η εικόνα αυτή, παρουσιάζοντας διαφορά στις μορφές Πατέρα και Υιού ως προς τη σωματική ηλικία, δίνει την εντύπωση πως ο Υιός είναι νεώτερος του Πατέρα, αντίληψη που ευνοεί τους νέο-Αρειανούς Χιλιαστές και τους αρνητές της θεότητας του Υιού, Εβραίους και Μουσουλμάνους.

    Για το θέμα αυτό της απεικόνισης της Αγίας Τριάδας έχει διατυπώσει η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος, η οποία ως γνωστόν ασχολήθηκε αποκλειστικά με το θέμα των εικόνων, τη θέση της καθολικής Εκκλησίας. Στον δογματικό όρο της Συνόδου αναφέρεται ρητά, σε τι υλικό και με πια ύλη πρέπει να ζωγραφίζεται μια εικόνα και σε ποια τοποθεσία είναι δυνατόν να υπάρχει: «….. ανατίθεσθαι τας σεπτάς και αγίας εικόνας, τας εκ χρωμάτων και ψηφίδος και ετέρας ύλης επιτηδείως εχούσης, εν ταις αγίαις του Θεού εκκλησίαις, εν ιεροίς σκεύεσι και εσθήσι, τοίχοις τε και σανίσιν, οίκοις τε και οδοίς…..«.

    Το θέμα της απεικόνισης του Θεού Πατέρα ως «παλαιού των ημερών» σε απεικονίσεις παλαιοδιαθηκικών οραμάτων (όπως π.χ. του οράματος του Δανιήλ) υπήρξε αντικείμενο εξέτασης κατά τη διάρκεια της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου. Εκεί οι Πατέρες της Συνόδου ρωτούν δια του στόματος του Πάπα Ρώμης αγίου Γρηγορίου Β΄: «Δια τι τον πατέρα του Κυρίου Ιησού Χριστού ουχ ιστορούμεν και ζωγραφούμεν;» για να δώσουν αμέσως την απάντηση: «Επειδή ουκ οίδαμεν τις εστίν (…) και ει εθεασάμεθα και εγνωρίσαμεν καθώς τον υιόν αυτού, κακείνον αν είχομεν ιστορήσαι και ζωγραφήσαι» (PG XII 963 E).

    Επίσης για την απεικόνιση του αγίου Πνεύματος η ίδια η Σύνοδος αναφέρει: «….. καίτοι των ευαγγελικών ουδαμώς παραδεδοκότων γραμμάτων, ότι γέγονε περιστερά το άγιον πνεύμα, αλλά ότι εν είδει περιστεράς ώφθη ποτέ» (PG XIII 181 A).

    ΠΗΓΗ:https://fdathanasiou.wordpress.com/2013/06/25/%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%AC/

    http://www.orp.gr/?p=7875

  2. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ! Και στην ΑΓΙΑ τριάδα στα παραδείσια την ίδια έχουν αυτήν την αναγεννησιακή ακόμα και στον Αγιο Νικόλαο στην μεγαλοπολη αυτη η ίδια υπάρχει οταν μπαίνουμε αριστερά !

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here