Πολύς θόρυβος και πολύς λόγος γίνεται ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό στην Μεγαλόπολη σχετικά με την συνδετήρια οδό της πόλης με την νέα εθνική οδό.
Έχω ξαναπεί ότι το θέμα δεν είναι εύκολο και χρειάζονται ειδικές γνώσεις, θέλω επίσης να συμπληρώσω ότι ασχολούμαι με το συγκεκριμένο ζήτημα γιατί θεωρώ ότι οι κινήσεις που γίνονται από όλες τις πλευρές , θα προκαλέσουν και νέα, μεγάλη καθυστέρηση στην κατασκευή της συνδετήριας οδού της Μεγαλόπολης με την νέα εθνική οδό.
Μια εθνική οδό η οποία έχει γίνει το ¨Γεφύρι της Άρτας¨ και έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα στο σύνολο των κατοίκων και των επαγγελματιών της περιοχής.
Μια εθνική οδό που έχει πολύ μεγάλο παρασκήνιο και που επιτέλους θα πρέπει να καταλάβουν όλοι οι εμπλεκόμενοι ότι πρέπει να κατασκευαστεί άμμεσα σε σημείο που αν γίνεται να μην θίγεται κανένας συμπολίτης μας και το κυριότερο σε σημείο που να είναι το πίο ώριμο. Το μοναδικό πλέον σημείο που καλύπτει όλα τα παραπάνω είναι η αρχική χάραξη στην οποία μάλιστα έχουν πληρωθεί και μερικές απαλλοτριώσεις και είναι έτοιμα να ξεκινήσουν τα έργα.
Όμως δυστυχώς γινόμαστε όλοι μάρτυρες πρωτόγνωρων καταστάσεων και κινήσεων που συνέχεια μπλέκουν το έργο όλο και πιο πολύ.
Θέλω σε αυτή την ανάρτηση μου να σας παρουσιάσω κάποια νέα στοιχεία σχετικά με το θέμα που πιστεύω χρειάζονται απαντήσεις και διευκρινήσεις.
Στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο , ο πρόεδρος δήλωσε ότι δεν είναι έτοιμο το θέμα να έρθει για συζήτηση γιατί δεν υπάρχει φάκελος. όμως στην συζήτηση το καλοκαίρι του 2011 για τον χαρακτηρισμό του δρόμου είχε δηλώσει τα εξής… ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ! αλήθεια σε ποιόν φάκελο αναφέρεται? ( για να δείτε μεγαλύτερες τις παρακάτω φωτογραφίες , κάντε κλικ πάνω τους για μεγέθυνση )
Και συνεχίζει πιο κάτω ο κ Κάβουρας… Η μελέτη έχει εκπονηθεί, η απαλλοτρίωση υπάρχει !!!
Στην ίδια συζήτηση δηλώνει ο κ.Δήμαρχος… Η μελέτη και η χάραξη του έργου θα γίνει σύμφωνα με την μελέτη που έχει εκπονηθεί από το 2005 !!! Και το λέει αυτό στις 15 Ιουνίου του 2011 ενώ νωρίτερα έχει μεσολαβήσει να μην πάνε στο αυτόφωρο οι εργάτες του Μωρέα που μετράγανε στην 3η χάραξη !!
Και συνεχίζει ο κ.Δήμαρχος.. Η μελέτη έχει γίνει…είναι η ίδια…θα παραμείνει και θα εφαρμοστεί.!!
Και τέλος για όσους δεν το κατάλαβαν ξαναδηλώνει ο κ. Μπούρας…Το είπε το Υπουργείο…το είπε η ΕΥΠΕ…..ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ !!!
Και τελικά μαθαίνουμε τώρα όλοι μας ότι και η μελέτη έχει αλλάξει… και η χάραξη έχει αλλάξει 2-3 φορές και πολλά έχουν αλλάξει!!! Αλλά το μόνο που μένει ίδιο έιναι η μη κατασκευή του έργου !!!
Αλήθεια εσείς τι συμπέρασμα βγάζετε??
Επιστρέφω πάλι στην τελευταία πράξη που μάθαμε , την ανάκληση της οικοδομικής άδειας από τον Δήμαρχο.
Το μεγάλο ερώτημα που μπαίνει είναι γιατί ενώ δόθηκε η άδεια και μετά από 1 μέρα έγινε ανάκληση , ενώ όλοι γνώριζαν όλες τις παραμέτρους και γιατί αφήνονται αιχμές για πλημμελή έλεγχο του φακέλου από την πολεοδομία Μεγαλόπολης.
Η πολεοδομία είναι η μόνη υπεύθυνη να εκδίδει άδειες , να κάνει τον έλεγχο και τις ανακλήσεις η να αφαιρεί τις άδειες όπως σαφέστατα περιγράφεται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας της Μεγαλόπολης ….
Και συνεχίζει πιο κάτω ο κ Κάβουρας… Η μελέτη έχει εκπονηθεί, η απαλλοτρίωση υπάρχει !!!
Στην ίδια συζήτηση δηλώνει ο κ.Δήμαρχος… Η μελέτη και η χάραξη του έργου θα γίνει σύμφωνα με την μελέτη που έχει εκπονηθεί από το 2005 !!! Και το λέει αυτό στις 15 Ιουνίου του 2011 ενώ νωρίτερα έχει μεσολαβήσει να μην πάνε στο αυτόφωρο οι εργάτες του Μωρέα που μετράγανε στην 3η χάραξη !!
Και συνεχίζει ο κ.Δήμαρχος.. Η μελέτη έχει γίνει…είναι η ίδια…θα παραμείνει και θα εφαρμοστεί.!!
Και τέλος για όσους δεν το κατάλαβαν ξαναδηλώνει ο κ. Μπούρας…Το είπε το Υπουργείο…το είπε η ΕΥΠΕ…..ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ !!!
Και τελικά μαθαίνουμε τώρα όλοι μας ότι και η μελέτη έχει αλλάξει… και η χάραξη έχει αλλάξει 2-3 φορές και πολλά έχουν αλλάξει!!! Αλλά το μόνο που μένει ίδιο έιναι η μη κατασκευή του έργου !!!
Αλήθεια εσείς τι συμπέρασμα βγάζετε??
Επιστρέφω πάλι στην τελευταία πράξη που μάθαμε , την ανάκληση της οικοδομικής άδειας από τον Δήμαρχο.
Το μεγάλο ερώτημα που μπαίνει είναι γιατί ενώ δόθηκε η άδεια και μετά από 1 μέρα έγινε ανάκληση , ενώ όλοι γνώριζαν όλες τις παραμέτρους και γιατί αφήνονται αιχμές για πλημμελή έλεγχο του φακέλου από την πολεοδομία Μεγαλόπολης.
Η πολεοδομία είναι η μόνη υπεύθυνη να εκδίδει άδειες , να κάνει τον έλεγχο και τις ανακλήσεις η να αφαιρεί τις άδειες όπως σαφέστατα περιγράφεται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας της Μεγαλόπολης ….
Ο κανονισμός αυτός έχει ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο της Μεγαλόπολης την ίδια μέρα που ψηφίστηκε και ο χαρακτηρισμός του δρόμου , στις 15 Ιουνίου τ]
]>
Σχολιασμός με λογαριασμό Facebook