Στον λογαριασμό του στο Facebook ο Εμπορικός Σύλλογος Μεγαλόπολης δημοσίευσε την εξής αναφορά:
Ο εμπορο-βιομηχανικός Σύλλογος Μεγαλόπολης ‘ ο Φιλοποίμην’ θεωρεί την μέθοδο του click away ιδιαίτερα δύσκολη και ανεφάρμοστη στην πράξη καθώς αρκετά μέλη μας αλλά και μεγάλο μέρος του λιανικού εμπορίου της περιοχής μας δεν διαθέτουν ιστοσελίδα,ηλεκτρονικό κατάστημα ή και λογαριασμό σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σαν συνεπεία αυτού ευνοούνται για ακόμα μια φορά οι μεγάλες εταιρίες και δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Σαν σύλλογος συντασσόμαστε με την ΕΣΕΕ και τον Ο.Ε.ΕΣ.Π όπου είμαστε μέλη, βρίσκουμε πιο δίκαιο να μοιραστεί η χώρα σε ζώνες, και άνοιγμα των καταστημάτων λιανικού εμπορίου τηρώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Το μικρεμπόριο βάλλεται και η λύση δεν μπορεί να έρθει με αγγλικά σλόγκαν ( click away ) που απευθύνεται σε διαφορετικό καταναλωτικό κοινό.