ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ!!

0
252

Η Εθνική Oδός Κορίνθου – Τρίπολης θα γίνει Εθνική Οδός… Κορίνθου- Μεγαλόπολης έως το τέλος του έτους, με την προσθήκη «κρίσιμου» τμήματος 12 χιλιομέτρων.
Η παράδοση του τμήματος, με το οποίο θα παρακάμπτονται οι στροφές του Καλογερικού, θα σημάνει και τη λειτουργία του νέου σταθμού διοδίων στην Ασέα. Σε ενάμισι έτος από σήμερα υπολογίζεται και η παράδοση 31 χιλιομέτρων σε νέα χάραξη στο τμήμα Πάτρας – Κυλλήνης, στην Εθνική Οδό Πάτρας – Πύργου. Οι κατασκευαστές ωστόσο επισημαίνουν ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις θέτουν σε κίνδυνο την ανακατασκευή των εθνικών οδών, καθώς η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης θα σημάνει την απώλεια των ευνοϊκών όρων δανεισμού από τις τράπεζες, λόγω της οικονομικής συγκυρίας.

Η κοινοπραξία «Μορέας» παρουσίασε στους δημοσιογράφους την πρόοδο των εργασιών στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Τρίπολης – Σπάρτης – Καλαμάτας:
Σήμερα βρίσκεται σε λειτουργία ολόκληρο το τμήμα Κορίνθου – Τρίπολης, μήκους 80 χιλιομέτρων. Πρόκειται για το υφιστάμενο τμήμα της Εθνικής Οδού, στο οποίο προστέθηκε λωρίδα έκτακτης ανάγκης, ενώ κατασκευάστηκαν δύο ζεύγη σηράγγων (Στέρνας, Νεοχωρίου) και ο δεύτερος κλάδος της σήραγγας Αρτεμισίου.

Το επόμενο που πρόκειται να παραδοθεί (υπολογίζεται στο τέλος του έτους) είναι το τμήμα Τρίπολης – Αθήναιου, μήκους 12 χιλιομέτρων στην κατασκευή του οποίου σύμφωνα με τον Μορέα, παρουσιάστηκαν καθυστερήσεις λόγω ενός παλαιού λατομείου και των αρχαιολογικών εργασιών. Με την ολοκλήρωση του τμήματος θα παρακαμφθούν οι στροφές του Καλογερικού. Οταν ολοκληρωθεί, το τμήμα θα ενωθεί με το υφιστάμενο (σε κυκλοφορία σήμερα) τμήμα 15 χιλιομέτρων που κατασκευάστηκε κυρίως από το Δημόσιο. Ετσι η Εθνική Οδός θα φθάνει πλέον έως το Λεύκτρο, λίγο μετά τη Μεγαλόπολη. Ταυτόχρονα θα ξεκινήσει και η λειτουργία των διοδίων Ασέας.

Μετά το Λεύκτρο η Εθνική Οδός διακλαδίζεται, προς Σπάρτη και Καλαμάτα. Στον κλάδο προς Καλαμάτα έως τα τέλη του Αυγούστου θα ολοκληρωθεί τμήμα 6 χιλιομέτρων (Λεύκτρο – Παραδείσια), στο οποίο κατασκευάζεται και ο νέος σταθμός διοδίων Λεύκτρου. Οπως εξήγησαν οι υπεύθυνοι του Μορέα, το νέο τμήμα δεν θα παραδοθεί στην κυκλοφορία, καθώς θα περιμένει να «ενωθεί» με το επόμενο τμήμα, μήκους 10 χιλιομέτρων, έως την Τσακώνα. Το τελευταίο τμήμα κατασκευάζεται από το Δημόσιο και θα έπρεπε να είχε παραδοθεί στα τέλη του προηγούμενου μήνα.

Σε αρκετά σημεία της διαδρομής το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας προσδιορίζεται στα 130 χλμ./ ώρα, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί σε έργα ασφαλείας, όπως στην τοποθέτηση της υψηλότερης ποιότητας ασφαλτοτάπητα που διαθέτει σήμερα ελληνικό οδικό δίκτυο, στην κατασκευή λωρίδων εκτάκτου ανάγκης σε σημεία όπου δεν υπήρχαν και στη μελέτη της κλίσης του δρόμου.
Οσον αφορά τα υπόλοιπα τμήματα του δρόμου, το κομμάτι Τσακώνας – Καλαμάτας αναμένεται έως το καλοκαίρι του 2011, ενώ το τμήμα Μεγαλόπολης – Σπάρτης, το αργότερο στις αρχές του 2012, παρότι πήρε ένα έτος παράταση.

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here