ΔΡΟΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ.

0
480

Στον Νομό Ηλείας γίνετε μεγάλη κουβέντα για την κατασκευή του δρόμου που θα ενώσει τον Νομό με την Αθήνα. Υπάρχουν πολλοί που δεν δέχονται η ένωση αυτή να γίνει μέσω Πάτρας και θεωρούν ότι η καλύτερη λύση είναι μέσω Μεγαλόπολης.Αντίδραση υπάρχει στο θέμα αυτό και από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας. Παρακάτω διαβάστε μια δημοσίευση από την ημερήσια εφημερίδα ΠΡΩΤΗ της Ηλείας.

………………………………………………………………………….

Σημείο αντιπαράθεσης αποτελεί ο δρόμος “Πύργος – Βυτίνα – Τρίπολη” μεταξύ του ΥΠΕΧΩΔΕ και του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), με αφορμή την δημοσίευση του Εθνικού Χωροταξικού Πλαισίου Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης.
Η απουσία του συγκεκριμένου δρόμου από τους κύριους χερσαίους άξονες ανάπτυξης και η διαφωνία του ΤΕΕ στη βελτίωση του συγκεκριμένου επί της υπάρχουσας χάραξης, συνιστούν σημεία αντιδικίας.
Η ανάγκη για τη δημιουργία ενός διαμπερούς άξονα, ο οποίος θα συνδέει την δυτική με την ανατολική πλευρά της Πελοποννήσου κρίνεται επιτακτική.
Ένας τέτοιος δρόμος θα έφερνε πιο κοντά περιοχές των οποίων η σύνδεση σήμερα είναι προβληματική.
Η άνοδος της επισκεψιμότητας της Αρχαίας Ολυμπίας και του Επικούρειου Απόλλωνα, η μείωση της επιβάρυνσης στους υπάρχοντες οδικούς άξονες, που χρησιμοποιούνται ως εναλλακτικές επιλογές και η ανάπτυξη της παραλιακής ζώνης, τόσο της δυτικής όσο και της ανατολικής πλευράς, αποτελούν τους λόγους για την κατασκευή ενός σύγχρονου δρόμου.
“Ευκολία στην κατασκευή”
Ειδικά για τη χάραξη του συγκεκριμένου δρόμου, ο αντιπρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας κ. Παναγιώτης Βεργέτης εκφράζει σοβαρές επιφυλάξεις και προτείνει τη σύνδεση της Αρχαίας Ολυμπίας με τη Μεγαλόπολη.
Πλεονέκτημα αυτής της χάραξης είναι η ευκολία στην κατασκευή του δρόμου, με δεδομένο ότι στο σύνολο της θα διασχίζει πεδινή διαδρομή δίπλα στον Αλφειό.
Αντίθετα στον δρόμο “Πύργος – Βυτίνα – Τρίπολη” και συγκεκριμένα στην περιοχή Λαγκάδια, η διαδρομή είναι ορεινή και η βελτίωση της σχετικά δυσχερής.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Παναγιώτης Βεργέτης, ο δρόμος “Αρχαία Ολυμπία – Μεγαλόπολη” που προτείνει το ΤΕΕ, σε συνδυασμό με έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο, θα άλλαζε τα δεδομένα στην Ηλεία.
Δεν παρέλειψε δε να αναφέρει ότι βασική προϋπόθεση για την επιτυχία του εγχειρήματος αυτού είναι η σωτηρία του Καϊάφα, του οποίου το μέλλον απειλείται από τη σημερινή χάραξη της Ιόνιας Οδού

…………………………………………………………………………..

Καλό θα ήταν να υπήρχε και από την πλευρά της δικής μας περιοχής κάποια ανάλογη προσέγγιση , η επίτευξη τέτοιου έργου θα καθιστούσε την Μεγαλόπολη το πιο κεντρικό, το πιο κομβικό σημείο της Πελοποννήσου με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον της Μεγαλόπολης.

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here