ΣΟΚ και αηδία προκαλεί η νέα διαφήμιση της Νέας Δημοκρατίας που εμφανίζει μικρά παιδιά κάτω από ψυχολογική πίεση και απόγνωση να ρωτάνε τον δάσκαλο τους για το ευρώ.
Με το σποτάκι αυτό η Νέα Δημοκρατία χρησιμοποιεί χωρίς κανέναν ενδοιασμό αθώα μικρά παιδιά για να εκφοβίσει ακόμα περισσότερο τον ελληνικό λαό.
Αυτή η διαφήμιση παραβιάζει σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδος: Aρθρο 7, παρ. 2
Tα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται, όπως νόμος ορίζει.
ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΛΟΓΩ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ και ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!
Είναι πραγματικά κρίμα για το κόμμα που πέφτει τόσο χαμηλά , είναι κρίμα για τους γονείς των παιδιών που δέχτηκαν να συμμετέχουν και ακόμα πιο πολύ είναι κρίμα που δεν υπάρχει κανένας σε αυτή την σάπια και κατεστραμμένη χώρα να αντιδράσει και να τιμωρήσει τους συντελεστές.
Το κυριότερο είναι ότι δεν μας δείχνει την απάντηση που θα δώσει ο δάσκαλος, ότι φταίνε όλοι όσοι κυβέρνησαν την Ελλάδα και το μόνο που έκαναν είναι να είναι κολλητοί του Χριστοφοράκου και της SIEMENS και να χαλάνε τα χρήματα σε σκάνδαλα, ρεμούλες και να κονομάνε από τις μίζες!!
Διαβάστε και το παρακάτω σχόλιο από την Ελληνοφρένεια
Ξεκινά με μια αίθουσα δημοτικού σχολείου. Τα παιδάκια είναι από κάτω καθισμένα στα θρανία τους και ένας ηλίθιος δάσκαλος από την έδρα, διαβάζει με αργό αλλά σταθερό στυλ, από τον πίνακα: Κύπρος, Βέλγιο, Ιρλανδία, Γαλλία, Πορτογαλία, Ισπανία αυτές οι χώρες είναι στο ευρώ. Ένα κοριτσάκι από κάτω ρωτάει τον ηλίθιο:
-Και η Ελλάδα κύριε δεν είναι; (Ακολουθεί παύση και κοντινά στα μάτια του ηλίθιου και των παιδιών). Το κοριτσάκι επιμένει. Γιατί; (ακολουθεί πάλι κενό και κοντινά). Το κοριτσάκι ξαναεπιμένει: Γιατί κύριε; Και μετά πέφτει η στιβαρή φωνή του εκφωνητή, που μηρυκάζει τις γνωστές μαλακίες… «Με το μέλλον των παιδιών μας δεν παίζουμε… κλπ κλπ»
Ο δάσκαλος στο ερώτημα του μικρού κοριτσιού δεν έχει να δώσει απάντηση και κοιτάει σαν ηλίθιος. Και είναι ηλίθιος διότι ενώ έχει υποστεί μείωση 30 έως 40% στο μισθό του δεν γνωρίζει και δεν μπορεί να απαντήσει ότι αυτό έγινε σε αυτόν και σε χιλιάδες άλλους, για να εξοφληθούν οι ξένες τράπεζες και οργανισμοί από αμφιλεγόμενα δάνεια που έδιναν στην Ελλάδα γνωρίζοντας ότι η χώρα δεν μπορεί να τα ξεχρεώσει. Δεν μπορεί να απαντήσει ότι η μικρή Ελλάς εκβιαζόταν με την απειλή της Τουρκίας, από τους Ισχυρούς της Ευρώπης και εξαναγκαζόταν να κάνει παραγγελίες, αυξάνοντας και με αυτόν τον τρόπο το χρέος της, πλουτίζοντας ακόμη περισσότερο τα ντόπια λαμόγια και τις Ζίμενς…
Το σποτ αποκαλύπτει το μέγεθος της δουλοπρέπειας της Νέας Δημοκρατίας, γιατί θεωρεί ότι η χώρα μας μπορεί να ευημερήσει ΜΟΝΟ μέσα σε έναν ευρύτερο οργανισμό. Αυτό αποδεικνύεται και από το ένοχο βλέμμα του ηλίθιου δασκάλου. Ο σοβαρός δάσκαλος σε αντίστοιχη περίπτωση, θα έπρεπε να πει στα παιδιά, ότι η ευημερία των πολιτών δεν εξαρτάται από τις Ενώσεις κρατών. Να τους πει ότι σημασία έχει να ζούνε με αξιοπρέπεια στην χώρα τους. Να απολαμβάνουν τα πλούσια αγαθά της, τις ομορφιές της, τα τρόφιμά της. Να έχουν υποχρεώσεις και να τις τηρούν έντιμα, αλλά να έχουν και δικαιώματα. Στην μόρφωση, στην υγεία, στον πολιτισμό, στην δουλειά, στα χόμπι, ακόμη και στο χαβαλέ. Να ζούνε ήσυχα, δημιουργικά, ευτυχισμένα, αρμονικά, όπως δικαιούνται στον τόπο που γεννήθηκαν, χωρίς αυτό να εξαρτάται από το αν ανήκουμε στον Α υπερεθνικό οργανισμό ή στον Β υπερεθνικό οργανισμό.
Ο δάσκαλος έπρεπε να απαντήσει ότι η πρώτη έγνοια και ανησυχία κάθε παιδιού είναι να αγαπάει την πατρίδα του και όχι το ευρύτερο σύνολο, να υπερασπίζει την ανεξαρτησία της και την αυτόνομη πορεία της, μέσα η έξω από τον όποιο ευρύτερο σχηματισμό. Ο δάσκαλος πρέπει να καλλιεργεί ελεύθερο πνεύμα στα παιδιά, και όχι συναισθήματα κατωτερότητας. Να καλλιεργεί
ολοκληρωμένες προσωπικότητες
και όχι ραγιάδες, που μελαγχολούν επειδή δεν ανήκουν κάπου. Προσωπικότητες που δεν φοβούνται να χαράξουν σε ατομικό και συλλογικό πεδίο, τον δικό τους δρόμο, αν χρειαστεί και έξω από οργανισμούς, με σεβασμό και ειλικρινή αισθήματα στους άλλους λαούς. Να τους πει ότι ακόμη και αν ανήκουμε κάπου, πρέπει να λειτουργούμε σαν να τραβούμε τον δικό μας μοναχικό δρόμο…
Ο ηλίθιος αυτός δάσκαλος θα έπρεπε επίσης να είχε απαντήσει στα παιδάκια, (που προφανώς κατά τη ΝΔ, δεν μένουν σε σπίτια ελλήνων, δεν έχουν απολυμένους γονείς, δεν έχουν παπούδες και γιαγιάδες που τους έχουν κόψει την σύνταξη και δεν ακούνε, για συσσίτια, αυτοκτονίες, φαγητό από τους κάδους, δεν ακούνε τον πατέρα τους να βρίζει την Μέρκελ, τον Μπαρόζο, τον ΓΑΠ, η την παλιοκατάσταση), θα έπρεπε να απαντήσει, λοιπόν σε αυτά τα παιδάκια που έπεσαν από τον Άρη, ότι βρεθήκαμε εκτός Ευρωζώνης, επειδή οι «σύμμαχοί» μας, μαζί με τα ντόπια κατοικίδιά τους, άφησαν τους καρκινοπαθείς χωρίς φάρμακα, έκλεισαν νοσοκομεία, έκλεισαν μαγαζιά, δημιούργησαν 1,5 εκ άνεργους, έβαλαν φόρους, χαράτσια, έκτακτες εισφορές, έκοψαν επιδόματα αναπήρων. Θα έπρεπε να πει στα παιδάκια ότι όλα αυτά έγιναν ΟΧΙ για το καλό του λαού μας, αλλά για το καλό μιας χούφτας συμφερόντων, άθλιων, αδίστακτων και εγκληματικών. Θα έπρεπε να τους πει ότι επί δύο χρόνια με τους ξένους και ντόπιους παπαγάλους τους, αυτά τα συμφέροντα, έβριζαν, μείωναν και πλήγωναν έναν λαό.
Το σποτάκι αυτό επιβεβαιώνει την δουλοπρεπή «εθνική ιδέα» της ΝΔ, που την εξέλιξε σε επιστήμη το αδελφό ΠΑΣΟΚ. Να «κολλήσει» δηλαδή η Ελλάδα σε έναν μεγαλύτερο σχηματισμό, χωρίς προϋποθέσεις, χωρίς προετοιμασία, με τον λαό μαθημένο στην αρπαχτή και στα ψίχουλα, κα 30 οικογένειες μαθημένες στο χρυσάφι και την διαπλοκή.
Είναι επιτυχημένο 1000%. Καταφέρνει να «κουμπώσει» τέλεια, την ιδέα του υποταγμένου λαού σε ένα ξεπουλημένο και εθελόδουλο κόμμα.
ΥΓ. Στο σποτάκι ο ηλίθιος δάσκαλος αναφέρει και την Ισπανία…
Θύμιος Κ.