ΑρχικήΑΡΘΡΑΑπαραίτητος ο δρόμος Μεγαλόπολη - Ολυμπία

Απαραίτητος ο δρόμος Μεγαλόπολη – Ολυμπία

Ο αυτοκινητόδρομος Μεγαλόπολη – Ολυμπία αν και είναι αναγκαίος για την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου είναι δύσκολο να κατασκευαστεί, επειδή δεν το θέλουν οι τοπικοί παράγοντες και οι βουλευτές της Μεσσηνίας και της Αρκαδίας, που προωθούν αντίστοιχα τους δρόμους Καλό Νερό – Τσακώνα και Νεστάνη – Λαγκάδια – Αρχαία Ολυμπία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι γνωρίζουν πως τόσο η παράκαμψη των Λαγκαδίων όσο και η παράκαμψη του Καϊάφα είναι ακριβά έργα, που δύσκολα θα αποσβεστούν λόγω της χαμηλής κίνησης οχημάτων στη δημογραφικά φθίνουσα Πελοπόννησο. Οι περισσότεροι όμως, και κυρίως οι οπαδοί της θεωρίας του άπειρου χρήματος, εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η ελληνική οικονομία μπορεί να χρηματοδοτήσει και τους τρεις δρόμους, χωρίς να εξετάσει ποια είναι η οικονομική λύση που εξυπηρετεί τις αναπτυξιακές ανάγκες της Πελοποννήσου.

Κατά την ταπεινή μου άποψη μόνο η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μεγαλόπολη – Ολυμπία εξυπηρετεί τις αναπτυξιακές ανάγκες της Πελοποννήσου, καθώς θα συνδέσει τους αρχαιολογικούς χώρους του Μυστρά, της Μεγαλόπολης, του Επικούριου Απόλλωνα και της Αρχαίας Ολυμπίας τόσο με τα λιμάνια του Γυθείου, του Κατάκολου και της Πάτρας όσο και με τους αρχαιολογικούς χώρους των Μυκηνών, της Επιδαύρου και της Αρχαίας Κορίνθου. Ο αυτοκινητόδρομος Μεγαλόπολη – Ολυμπία είναι απαραίτητος για να δημιουργηθεί μια τουριστική διαδρομή, που θα συνδέει τους κυριότερους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου ανοίγοντας ουσιαστικά το δρόμο για την τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου.

Ο αυτοκινητόδρομος Μεγαλόπολη – Ολυμπία, που θα συνδέει τους αυτοκινητόδρομους Α7 (Κόρινθος –Τρίπολη – Καλαμάτα) και Α5 (Καλό Νερό – Πύργος – Πάτρα – Ρίο – Αντίρριο – Μεσολόγγι – Άρτα – Ιωάννινα – Κακαβιά) είναι ουσιαστικά η νότια απόληξη του Μπλε Διαδρόμου, που θα ενώνει τη Βόρεια Ιταλία με την Πελοπόννησο και θα διέρχεται από τη Σλοβενία, την Κροατία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, το Μαυροβούνιο και την Αλβανία. Παράλληλα ο αυτοκινητόδρομος Μεγαλόπολη – Ολυμπία είναι μια φθηνή λύση, καθώς δεν θα απαιτηθούν πολλά χρήματα για απαλλοτριώσεις και έργα μεγάλης τεχνικής δυσκολίας. Εννοείται ότι τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των υπαρχόντων δρόμων Καλό Νερό – Τσακώνα και Νεστάνη – Ολυμπία, προκειμένου να είναι ασφαλέστερες οι τοπικές μετακινήσεις. Εννοείται επίσης ότι ενώ όλα αυτά είναι αυτονόητα, δύσκολα θα γίνουν, γιατί όπως προαναφέραμε συγκρούονται με ψηφοθηρικές πρακτικές και κοντόφθαλμα τοπικιστικά συμφέροντα.

Θανάσης Λαγός από την Ελευθερία Καλαμάτας

Σχολιασμός μέσω της πλατφόρμας του Facebook Comments Box

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
Captcha verification failed!
Η βαθμολογία χρήστη captcha απέτυχε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!
8,842ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,364ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
6,038ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
- Advertisment -
FACEBOOK

Τελευταία Άρθρα

Σχόλια