ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΧΡΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ

0
321


Παρακαλώ για την δημοσίευση της  απάντησης στην από 13/11/2012 ανάρτηση σας σχετικά με  «ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!» (Βλέπετε σχετική ανάρτηση  http://kafeneio.megalopolis.blogspot.gr/2012/11/blog-post_901.html) Με αφορμή την ανάρτηση που έγινε στο ιστολόγιο σας σχετικά με την λειτουργία της Τηλεθέρμανσης των αιτημάτων πολιτών για διακανονισμούς έχω να απαντήσω τα εξής αν και θεωρώ ότι θα έπρεπε όπως σας έχουμε επισημάνει  και στο παρελθόν για παλαιότερες αναρτήσεις σας , ότι πρωτίστως θα έπρεπε να ενημερώνεστε από την υπηρεσία της Τηλεθέρμανσης για τα όποια προβλήματα προκύπτουν σε σχέση με την λειτουργία – διαχείριση του συστήματος αν θέλετε να ενημερώνετε υπεύθυνα και αντικειμενικά τους συμπολίτες μας . Άκουσον: οι υπάλληλοι της Τηλεθέρμανσης ανταπεξέρχονται άριστα στις υποχρεώσεις τους, παρόλο το πολύπλευρο και ογκώδες αντικείμενο εργασιών που τους ανατίθενται, και ανατρέξτε δια του λόγου του αληθές σε άλλες παρεμφερείς επιχειρήσεις και δείτε το απασχολούμενο προσωπικό και τον κύκλο εργασιών του.
ΑΛΗΘΕΙΑ δεν αναρωτήθηκε κανείς από εσάς πως αυτή η επιχείρηση με αυτό το προσωπικό λειτουργεί τόσα χρόνια(που όπως λέει σχόλιο ανωνύμου αναγνώστη σας, να αλλάξει μπλουζάκια ή αν ξέρει να δίνει ρέστα),και προ τριών  ετών δεν υπήρχε ούτε αυτό, με δυο υπαλλήλους λειτουργούσε η επιχείρηση και κάλυπτε όλες τις αρμοδιότητες που τις είχαν ανατεθεί (ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ όλων των δήμων του λεκανοπεδίου, εκτέλεση έργων, Τηλεθέρμανση κατασκευή ,λειτουργία, χρηματοδοτήσεις, διαχείριση κ.α). Η επιχείρηση λειτούργησε και λειτουργεί άψογα στις υποχρεώσεις της, ελλείψει πολλές φορές εφαρμογής καθορισμένου θεσμικού πλαισίου  και λανθασμένων πολιτικών αποφάσεων, όπως αποδείχτηκε και στη πράξη, και λειτουργούσε πολλές φορές κάτω από το κλίμα πολιτικών αντιπαραθέσεων και προσωπικών συμφερόντων  χωρίς καμία υποστήριξη. Σχετικά με το θέμα των αιτημάτων πολιτών για διακανονισμούς είναι μεγάλη ανακρίβεια ότι δεν δεχόμαστε τα χρήματα τα οποία φέρνουν ΓΙΑΤΙ:
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΛΙΤΕΣ Έχουν ειδοποιηθεί κατ΄επανάληψη  με επιστολές μας να τακτοποιήσουν  ληξιπρόθεσμες οφειλές τους από τέλη σύνδεσης-λογαριασμούς κατανάλωσης-διακανονισμούς,  εξαντλώντας όλα τα περιθώρια.
Μετά την λήξη της χειμερινής περιόδου 2012 τον Μάιο στάλθηκε εκ νέου συστημένη επιστολή για την τακτοποίηση των οφειλών τους έως τέλος Σεπτεμβρίου σε αντίθετη περίπτωση θα ακολουθούσε διακοπή κάτι που ήδη θα έπρεπε να είχε γίνει βάσει του άρθρου 13 της σύμβασης καταναλωτή και του κανονισμού Τ/θ. Ωστόσο αδιαφόρησαν πλήρως και μερικοί δεν παρέλαβαν ούτε το συστημένο, και μόνο όταν άρχισαν οι διακοπές παροχής της θερμικής ενέργειας εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους με σωρεία αιτήσεων αδιαφορώντας πλήρως για τις αποφάσεις του Δ.Σ και των κανονισμών της επιχείρησης και της
ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, όπου τους ενημερώναμε ότι λειτουργεί η επιχείρηση και οφείλομε να τηρούμε .
(Αποτέλεσμα πολλές φορές να δεχόμαστε επιθέσεις προσωπικές με απαράδεκτη φρασεολογία όπως :θα μας καραμπινιάσουν, θα μας γυρίσουν τα γραφεία κ.οκ.
Κρατάμε ημερολόγιο υπηρεσιών μπορείτε να ενημερωθείτε αν θέλετε, και το μόνο σίγουρο είναι δεν ξέρω αν αλλάζομε μπλουζάκια αλλά ηρεμιστικά χρειάζεται
πολλές φορές να παίρνομε και σε καθημερινή βάση). Εν παραλλήλω δεχόμαστε και τα καθημερινά παράπονα των πολιτών που συνεπείς στις υποχρεώσεις τους απαιτούσαν και δικαίως ,την διακοπή αυτών που δεν πληρώνουν και που προκλητικά γυρνούν στα καφενεία της πόλης προτάσσοντας την πρακτική τους δεν πληρώνω και τι θα μου κάνουν.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι οι πολίτες οι οποίοι πληρώνουν είναι χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι στην πλειοψηφία τους. Αναλύοντας τα ανωτέρω, κάθε επιχείρηση για να λειτουργήσει πόσο μάλλον μια δημοτική επιχείρηση, χρειάζεται κανόνες και θεσμικό πλαίσιο αντικειμενικά αποδεκτό απ΄όλους τους πολίτες , οι οποίοι βασίζονται στο ισχύον νομικό πλαίσιο, στους ανωτέρω κανόνες ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ  και αποσκοπούν στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης χωρίς να την ζημιώνουν, αξίζει να τονίσω εδώ ότι παθητικές ανώνυμες εταιρείες των ΟΤΑ παθητικές κατά τρία συνεχή έτη κλείνουν αυτοδίκαια. Στα πλαίσ] ]>

Facebook Comments

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Κυρία Δράκου σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση-παρέμβαση σας.
    Πραγματικά αποτελείτε ένα παράδειγμα προς μίμηση, αφού η επιστολή – απάντηση σας ξεκαθαρίζει αρκετά θέματα.
    Θέλω μόνο να σχολιάσω ότι δεν απευθύνθηκα σε σας για την ανάρτηση μου, γιατί έγραψα μόνο ένα μέρος από όλα όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Οι αναφορές για τον μη διακανονισμό ανήκουν στην ερώτηση του Δημ. Συμβούλου κ. Μανιάτη.
    Οι αναφορές για την έλλειψη από μεριάς προσωπικού ανήκουν στον κ Δήμαρχο ο οποίος είναι και πρόεδρος της Δημ. Επιχείρησης. Το ίδιο και για τους πολίτες που συμπεριφέρονται απρεπώς στους υπαλλήλους, αναφορές που επιβεβαιώνονται και από εσάς.
    Το μόνο κομμάτι της ανάρτησης που είναι δικό μου είναι οι διαπιστώσεις στο τέλος …
    ¨Η ουσία είναι πάντως ότι για μια ακόμη χρονιά η Τηλεθέρμανση υπολειτουργεί με λίγους καταναλωτές, δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στο θέμα της επέκτασης της – παρόλο που έχει υπογραφτεί με μεγάλες φανφάρες από πέρυσι η σχετική απόφαση – και το κυριότερο .. η Τηλεθέρμανση στην Μεγαλόπολη είναι προνόμιο για λίγους ενώ οι περισσότεροι πληρώνουν σαν βλάκες και πολίτες β ΄κατηγορίας πετρέλαιο και ξύλα!!!¨
    Τέλος για το σχόλιο του ανώνυμου με τα ¨Μπλουζάκια που ιδρώνουν¨ σαφώς και δεν με αντιπροσωπεύει και αποτελεί μια προσωπική θέση κάποιου , την οποία στα όρια της ανεκτικότητας μου , επέτρεψα να εμφανιστεί στα σχόλια. Θεωρώ και γνωρίζω πολύ καλά ότι οι υπάλληλοι κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους στα πλαίσια των εντολών ) και αυτό το έχω αναφέρει σαφέστατα στην ανάρτηση μου) και προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα βάσει και του όγκου εργασίας τους.
    Συμφωνούμε απόλυτα με το θέμα της ισονομίας και του ότι όσοι δεν είναι συνεπείς και αδιαφορούν πρέπει να έχουν επιπτώσεις.
    Και πάλι σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.

  2. Κυρία Δράκου σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση-παρέμβαση σας.
    Πραγματικά αποτελείτε ένα παράδειγμα προς μίμηση, αφού η επιστολή – απάντηση σας ξεκαθαρίζει αρκετά θέματα.
    Θέλω μόνο να σχολιάσω ότι δεν απευθύνθηκα σε σας για την ανάρτηση μου, γιατί έγραψα μόνο ένα μέρος από όλα όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Οι αναφορές για τον μη διακανονισμό ανήκουν στην ερώτηση του Δημ. Συμβούλου κ. Μανιάτη.
    Οι αναφορές για την έλλειψη από μεριάς προσωπικού ανήκουν στον κ Δήμαρχο ο οποίος είναι και πρόεδρος της Δημ. Επιχείρησης. Το ίδιο και για τους πολίτες που συμπεριφέρονται απρεπώς στους υπαλλήλους, αναφορές που επιβεβαιώνονται και από εσάς.
    Το μόνο κομμάτι της ανάρτησης που είναι δικό μου είναι οι διαπιστώσεις στο τέλος …
    ¨Η ουσία είναι πάντως ότι για μια ακόμη χρονιά η Τηλεθέρμανση υπολειτουργεί με λίγους καταναλωτές, δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στο θέμα της επέκτασης της – παρόλο που έχει υπογραφτεί με μεγάλες φανφάρες από πέρυσι η σχετική απόφαση – και το κυριότερο .. η Τηλεθέρμανση στην Μεγαλόπολη είναι προνόμιο για λίγους ενώ οι περισσότεροι πληρώνουν σαν βλάκες και πολίτες β ΄κατηγορίας πετρέλαιο και ξύλα!!!¨
    Τέλος για το σχόλιο του ανώνυμου με τα ¨Μπλουζάκια που ιδρώνουν¨ σαφώς και δεν με αντιπροσωπεύει και αποτελεί μια προσωπική θέση κάποιου , την οποία στα όρια της ανεκτικότητας μου , επέτρεψα να εμφανιστεί στα σχόλια. Θεωρώ και γνωρίζω πολύ καλά ότι οι υπάλληλοι κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους στα πλαίσια των εντολών ) και αυτό το έχω αναφέρει σαφέστατα στην ανάρτηση μου) και προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα βάσει και του όγκου εργασίας τους.
    Συμφωνούμε απόλυτα με το θέμα της ισονομίας και του ότι όσοι δεν είναι συνεπείς και αδιαφορούν πρέπει να έχουν επιπτώσεις.
    Και πάλι σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.

  3. Κυρία Δράκου σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση-παρέμβαση σας.
    Πραγματικά αποτελείτε ένα παράδειγμα προς μίμηση, αφού η επιστολή – απάντηση σας ξεκαθαρίζει αρκετά θέματα.
    Θέλω μόνο να σχολιάσω ότι δεν απευθύνθηκα σε σας για την ανάρτηση μου, γιατί έγραψα μόνο ένα μέρος από όλα όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Οι αναφορές για τον μη διακανονισμό ανήκουν στην ερώτηση του Δημ. Συμβούλου κ. Μανιάτη.
    Οι αναφορές για την έλλειψη από μεριάς προσωπικού ανήκουν στον κ Δήμαρχο ο οποίος είναι και πρόεδρος της Δημ. Επιχείρησης. Το ίδιο και για τους πολίτες που συμπεριφέρονται απρεπώς στους υπαλλήλους, αναφορές που επιβεβαιώνονται και από εσάς.
    Το μόνο κομμάτι της ανάρτησης που είναι δικό μου είναι οι διαπιστώσεις στο τέλος …
    ¨Η ουσία είναι πάντως ότι για μια ακόμη χρονιά η Τηλεθέρμανση υπολειτουργεί με λίγους καταναλωτές, δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στο θέμα της επέκτασης της – παρόλο που έχει υπογραφτεί με μεγάλες φανφάρες από πέρυσι η σχετική απόφαση – και το κυριότερο .. η Τηλεθέρμανση στην Μεγαλόπολη είναι προνόμιο για λίγους ενώ οι περισσότεροι πληρώνουν σαν βλάκες και πολίτες β ΄κατηγορίας πετρέλαιο και ξύλα!!!¨
    Τέλος για το σχόλιο του ανώνυμου με τα ¨Μπλουζάκια που ιδρώνουν¨ σαφώς και δεν με αντιπροσωπεύει και αποτελεί μια προσωπική θέση κάποιου , την οποία στα όρια της ανεκτικότητας μου , επέτρεψα να εμφανιστεί στα σχόλια. Θεωρώ και γνωρίζω πολύ καλά ότι οι υπάλληλοι κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους στα πλαίσια των εντολών ) και αυτό το έχω αναφέρει σαφέστατα στην ανάρτηση μου) και προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα βάσει και του όγκου εργασίας τους.
    Συμφωνούμε απόλυτα με το θέμα της ισονομίας και του ότι όσοι δεν είναι συνεπείς και αδιαφορούν πρέπει να έχουν επιπτώσεις.
    Και πάλι σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.

  4. Κυρία Δράκου σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση-παρέμβαση σας.
    Πραγματικά αποτελείτε ένα παράδειγμα προς μίμηση, αφού η επιστολή – απάντηση σας ξεκαθαρίζει αρκετά θέματα.
    Θέλω μόνο να σχολιάσω ότι δεν απευθύνθηκα σε σας για την ανάρτηση μου, γιατί έγραψα μόνο ένα μέρος από όλα όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Οι αναφορές για τον μη διακανονισμό ανήκουν στην ερώτηση του Δημ. Συμβούλου κ. Μανιάτη.
    Οι αναφορές για την έλλειψη από μεριάς προσωπικού ανήκουν στον κ Δήμαρχο ο οποίος είναι και πρόεδρος της Δημ. Επιχείρησης. Το ίδιο και για τους πολίτες που συμπεριφέρονται απρεπώς στους υπαλλήλους, αναφορές που επιβεβαιώνονται και από εσάς.
    Το μόνο κομμάτι της ανάρτησης που είναι δικό μου είναι οι διαπιστώσεις στο τέλος …
    ¨Η ουσία είναι πάντως ότι για μια ακόμη χρονιά η Τηλεθέρμανση υπολειτουργεί με λίγους καταναλωτές, δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στο θέμα της επέκτασης της – παρόλο που έχει υπογραφτεί με μεγάλες φανφάρες από πέρυσι η σχετική απόφαση – και το κυριότερο .. η Τηλεθέρμανση στην Μεγαλόπολη είναι προνόμιο για λίγους ενώ οι περισσότεροι πληρώνουν σαν βλάκες και πολίτες β ΄κατηγορίας πετρέλαιο και ξύλα!!!¨
    Τέλος για το σχόλιο του ανώνυμου με τα ¨Μπλουζάκια που ιδρώνουν¨ σαφώς και δεν με αντιπροσωπεύει και αποτελεί μια προσωπική θέση κάποιου , την οποία στα όρια της ανεκτικότητας μου , επέτρεψα να εμφανιστεί στα σχόλια. Θεωρώ και γνωρίζω πολύ καλά ότι οι υπάλληλοι κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους στα πλαίσια των εντολών ) και αυτό το έχω αναφέρει σαφέστατα στην ανάρτηση μου) και προσπαθούν για το καλύτερο αποτέλεσμα βάσει και του όγκου εργασίας τους.
    Συμφωνούμε απόλυτα με το θέμα της ισονομίας και του ότι όσοι δεν είναι συνεπείς και αδιαφορούν πρέπει να έχουν επιπτώσεις.
    Και πάλι σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here