Απάντηση από τον εκπαιδευτικό του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μεγαλόπολης στον τέως Πρόεδρο των σχολικών επιτροπών Α’/Βάθμιας εκπαίδευσης

0
861

Ο εκπαιδευτικός κ. Γεώργιος Παπαδόπουλος μας έστειλε και δημοσιεύσαμε μια ευχαριστήρια επιστολή για τη δωρεά μπασκετών στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης.

Στην επιστολή αυτή απάντησε ο τέως Πρόεδρος των σχολικών επιτροπών Α’/Βάθμιας κ. Γιώτης.

Με νεώτερη του επιστολή ο εκπαιδευτικός κ. Παπαδόπουλος απαντάει στον κ. Γιώτη:

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Τ.ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Η Ανάρτησή μου σχετικά με την δωρεά μπασκετών στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης είχε ως σκοπό να ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχετικά με τον απαράδεκτο χρόνο καθυστέρησης (Μάιος 2017-Σεπτέμβριος 2021) τοποθέτησής τους. Τελικά απ’ ότι φαίνεται , αντί οι υπεύθυνοι να απολογηθούν, το λιγότερο που θα πω είναι ότι προκαλούν με τα γραφόμενά τους. Ερωτώ λοιπόν συγκεκριμένα τον Δημ. Σύμβουλο, Δήμου Μεγαλόπολης, τέως πρόεδρο σχολικών μονάδων, Α’/βαθμιας εκπαίδευσης

  1. Πόσος είναι ο χρόνος αποκατάστασης που απαιτείται για ένα σπασμένο ταμπλό; Λιγότερο από 6 χρόνια;
  2. Ποια είναι η «σειρά ελέγχων και πράξεων ασφαλείας» που αναφέρετε και ποιος είναι ο υπεύθυνος για την τήρησή της .Μήπως ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής ;
  3. Πείτε μας «τι προβλέπεται και τι πρέπει να ακολουθηθεί για την ασφαλή τοποθέτηση των μπασκετών» , αν και μιλάμε για ένα σπασμένο ταμπλο , και πόσο καιρό θα πρέπει να διαρκέσει αυτή η διαδικασία; Είναι έργο τετραετίας, οχταετίας, μήπως λίγο παραπάνω;
  4. Όπως έγραψα και στην αρχική μου ανάρτηση οι οχλήσεις μου ήταν πολλές και η ενημέρωση η δική μου όπως και όλου του συλλόγου διδασκόντων ελλιπήςέως μηδενική. Άλλωστε η «άγνοια» που λέτε είναι προτιμότερη της απραξίας ή της αδιαφορίας.
  5. Χαίρομαι που αναγνωρίζετε και μόνος σας ότι «Δεν είναι ζήτημα χρημάτων πολλές φορές, είναι ζήτημα κάλυψης απαιτήσεων ασφαλείας». Ποιες είναι αυτές οι απαιτήσεις ασφαλείας που δε μπόρεσαν να υλοποιηθούν και εκκρεμούσαν τόσα χρόνια; Τηρήθηκαν όταν βάφτηκε το εσωτερικό του σχολείου (χρησιμοποιήθηκαν υποαλλεργικά χρώματα; τα οποία τα παρείχε η ΔΕΗ) ή όταν έγινε η αλλαγή της σπασμένης πλαστικής ταμπέλας με το λογότυπο του Σχολείου υπέγραψε κάποιος μηχανικός ασφαλείας για την αντικατάσταση;(μπορείτε να δημοσιεύσετε με τις συγκεκριμένες ημερομηνίες τα αντίστοιχα αποδεικτικά αγοράς υλικών και υπογραφών Μηχανικών Ασφαλείας)
  6. Η αντικατάσταση των ταμπλό στο Γυμνάσιο και Λύκειο που έγινε από τη σχολική επιτροπή της Δευτεροβάθμιας , νομίζω το 2019 ή 2020, έγινε με άλλους όρους; Δεν τηρήθηκαν τα «πρωτόκολλα ασφαλείας» που επικαλείστε; Είναι επικίνδυνες δηλαδή εκεί οι μπασκέτες; Να ανησυχούμε; Ή μήπως εκεί είχαν διασυνδέσεις και τους προτίμησαν;( εννοείται ότι το λέω σαρκαστικά).
  7. Αν και δε θέλω να υπερασπιστώ κανέναν , μιας και δεν αναφέρετε το όνομα κάποιου, θα μιλήσω κι εγώ γενικά. Τα τρίτα πρόσωπα που αναφέρετε είναι αυτοί που τον Σεπτέμβριο του 2019 , με την αλλαγή της διοίκησης του Δήμου μας , επικαλέστηκα τη βοήθειά τους κοινοποιώντας τους και δείχνοντας τους το πρόβλημα «ζωντανά» κατά τον Αγιασμό. Φυσικά και εκείνοι είχαν άγνοια και με άκουγαν έκπληκτοι όταν τους είπα ότι είμαστε ήδη στα 2,5 χρόνια σχεδόν!!! Που να το φανταζόμουν ότι ήμουν στα μισά του δρόμου. Επειδή δε θέλω να εμπλακώ σε παιχνίδια παρατάξεων, το φανερώνει άλλωστε η πολύχρονη παρουσία μου στην πόλη, ούτε και επιθυμώ να εμπλακώ στο μέλλον, απευθύνθηκα θεσμικά στους εκλεγμένους ανθρώπους που θα ασκούσαν διοίκηση στο Δήμο , όπως ακριβώς έκανα και με την απερχόμενη Διοίκηση του Δήμου. Εξάλλου , όταν η Δημοτική ή κρατική διοίκηση αδυνατεί ή αδιαφορεί να εκπληρώσει την αποστολή της, η ιδιωτική στήριξη είναι ο μόνος τρόπος που μπορούμε να αποκομίσουμε οφέλη. Πολύ περισσότερο όταν αυτά θα τα καρπωθούν τα παιδιά όλων μας , θα μείνουν ως κληρονομιά στα επόμενα για πολλά χρόνια και δεν θα γίνουν για το δικό μας προσωπικό όφελος.
  8. Κλείνοντας , η ανάρτησή μου αφορούσε αποκλειστικά τις ευχαριστίες μου για τη δωρεά των μπασκετών στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης ,χωρίς να αναφερθώ στα άλλα προβλήματα του Σχολείου μας ( απουσία δικτύου internet στους επάνω ορόφους, απουσία πινάκων μαρκαδόρου ) απαντώντας στα ερωτήματα που δεχόμουν όλα αυτά τα χρόνια από γονείς και μαθητές για το θέμα της «σπασμένης μπασκέτας και του πότε επιτέλους θα φτιαχτεί». Το να παρουσιάζετε τις άλλες εργασίες που έγιναν στο σχολείο , (σχολικές τουαλέτες, εξωτερικοί ελαιοχρωματισμοί ,ανάπλαση προαυλίου χώρου- στα λειτουργικά προβλήματά του θα αναφερθώ όταν παραδοθεί το έργο )οι οποίες είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ και βοηθούν την καλή λειτουργία του σχολείου δεν σας βγάζουν από τις ευθύνες για τις παραλείψεις σας. Άλλωστε ο ρόλος της Σχολικής Επιτροπής είναι η επίλυση των προβλημάτων που παρουσιάζονται στις σχολικές μονάδες. Εσείς δηλαδή για να καταλάβω αισθάνεστε υπερήφανος που επί θητείας σας δεν έγινε η αντικατάσταση της μπασκέτας και έγινε δωρεά από «τρίτο πρόσωπο»;

Ο εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής
του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μεγαλόπολης
Παπαδόπουλος Γεώργιος

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here