ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ

4
356

Για ακόμη μια φορά έχουμε κατάληψη στο Γυμνάσιο και το Λύκειο Μεγαλόπολης. Αυτή την φορά οι μαθητές είχαν προειδοποιήσει και είχαν ενημερώσει ότι θα κάνουν κατάληψη σε περίπτωση που δεν θα σβήνονταν οι απουσίες τους.

Την προηγούμενη εβδομάδα οι μαθητές συζητώντας με τους διευθυντές τους και τον περιφ. Σύμβουλο κ. Καλογεράκη , είχαν ζητήσει να μην περαστούν οι απουσίες μιας ημέρας που έγιναν και έληξαν την κατάληψη παίρνοντας υποσχέσεις. Μάλιστα είχε συζητηθεί και το χρονικό περιθώριο 7 με 10 ημερών.

 

όπως θα διαβάσετε και στο κείμενο των μαθητών που ακολουθεί , οι ημέρες πέρασαν και οι απουσίες μπήκαν κανονικά , παρόλο που σε άλλα σχολεία οι απουσίες δεν γράφτηκαν.

Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία – την οποία και οι ίδιοι οι μαθητές είχαν ζητήσει – να χάσουν μια ημέρα περιπάτου για να αναπληρώσουν τα χαμένα μαθήματα. Τελικά κανείς δεν κατάφερε να λύσει το πρόβλημα και έχουμε πάλι κατάληψη.

Διαβάστε παρακάτω το κείμενο των μαθητών…..

 

ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟ ΔΕΝ ΕΚΡΑΤΕΙΣ

Από το δημοτικό κιόλας θυμάμαι όλους μου τους δασκάλους να μου μιλάνε για την δημοκρατία, πως η Ελλάδα είναι η χώρα που την γέννησε και πως το δημοκρατικό πολίτευμα είναι αυτό που σέβεται περισσότερο από όλα τον άνθρωπο, τις απόψεις του και τα δικαιώματα του. Καθώς μεγάλωνα συνειδητοποιούσα όλο και περισσότερο την έννοια αυτή. Ήμουν περήφανος που ζούσα σε μια χώρα που αντιπροσωπεύει τέτοιες αξίες και ένιωθα περήφανος όταν άκουγα για τους αρχαίους Έλληνες, για την ελληνική επανάσταση και για το πολυτεχνείο. Στις σχολικές μου εορτές με θυμάμαι να τραγουδάω το «ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑ-ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ». Ποτέ μου όμως δεν φαντάστηκα ότι θα χρειαζόταν να το φωνάξω και στην πραγματική μου ζωή…

Σήμερα είμαι 18 χρονών, μαθητής Γενικού Λυκείου κωμόπολης και δεδομένου των γεγονότων που βιώνω θέλησα να γράψω λίγα λόγια. Το κείμενο μου δεν είναι ούτε πολιτικοποιημένο, ούτε αντιγραφή από κάποιο άρθρο που διάβασα στο facebook. Μπορεί ακόμα να περιέχει και ασυνταξίες αφού καθώς προείπα είμαι 18 και το word μπορεί να διορθώνει μόνο τα ορθογραφικά. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΑΘΗΤΙΚΑ, ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΧΛΕΥΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑ,ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΛΛΟ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

Αν συνεχίζεις να το διαβάζεις χαίρομαι, σου έχω λοιπόν μια ερώτηση: Πόση δημοκρατία έχουμε; μήπως τα αποθέματα τελειώνουν; Ας γίνω σαφής. Το σχολείο μου τέλεσε κατάληψη για 2 ημέρες. Ανεξαρτήτου των λόγων, οι οποίοι είναι πανελλαδικοί και για τους οποίους γνωρίζω ότι μια μεμονωμένη κατάληψη δεν μπορεί να δώσει λύση, γράφω για να θίξω τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε και αντιμετωπίζεται το φαινόμενο των καταλήψεων τόσο στον νόμο και την περιφέρεια μου όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Από την 1η κιόλας μέρα κατάληψης ύστερα από απόφαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας του νομού μου και όχι σύμφωνα με κάποιον συγκεκριμένο νόμο πραγματοποιήθηκαν απογευματινά μαθήματα σε διπλανό κτήριο με σκοπό την αναπλήρωση των χαμένων λόγω της κατάληψης μαθημάτων. Η αναπλήρωση ήταν όντως πολύ ουσιαστική αφού παρευρέθηκε το 4% των μαθητών του σχολείου ενώ οι υπόλοιποι μαθητές φορτώθηκαν κανονικά με απουσίες. Για τις απουσίες αυτές έγινε λόγος την 2η μέρα της κατάληψης αφού ύστερα από διαπραγμάτευση μαθητών-σχολικού συμβούλου το σχολείο άνοιξε και ως «αντάλλαγμα» ζητήσαμε την διαγράφη τους. Μας διαβεβαίωσαν ότι θα λάβουμε απάντηση στο αίτημα μας εντός 7 ημερών. Φυσικά απάντηση δεν λάβαμε…

Όσο αναφορά την υπόλοιπη Ελλάδα:

Σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μυτιλήνη κ.α δεν πάρθηκαν δραστικά μέτρα «καταστολής» καταλήψεων.

Σε Τρίπολη και Καλαμάτα τα μέτρα ήταν τα ίδια, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια τελική ενημέρωση για το αν θα διαγραφούν ή όχι οι απουσίες.

Σε Λαμία και Ηγουμενίτσα, αστυνομία και εισαγγελέας εισέβαλαν στον χώρο του σχολείου και συνέλαβαν μαθητές.

Λύστε μου λοιπόν μια απορία!

Πόση δημοκρατία έχουμε; Πόσο δημοκρατικά είναι αυτά τα μέτρα; Ή ακόμα χειρότερα πόσο δημοκρατικό είναι να υπάρχουν διαφορετικά μέτρα ανάλογα την περιοχή; Πως γίνεται οι εκπαιδευτικοί που μου μιλούσαν για το δημοκρατικό ιδεώδες ως τρόπο ζωής να προβαίνουν τώρα σε τέτοιες αποφάσεις; Και πώς γίνεται όλοι οι υπόλοιποι καθηγητές μου να υπακούουν; Πως γίνεται να τους ακούσω όταν θα μου πουν να σταματήσω την κατάληψη μου, γιατί είναι παράνομη όταν αυτοί οι ίδιοι «παρανομούν» ;

ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΣΙΩΠΗΛΟΥΣ, ΒΟΥΒΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΞΥΠΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΚΟΙΜΗΣΟΥΝ…

ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ…

ΞΥΠΝΗΣΤΕ…

Το σχολείο μου από σήμερα βρίσκεται πάλι σε κατάληψη με τους μαθητές να διαμαρτύρονται για τα ακραία αυτά μέτρα «καταστολής» των καταλήψεων και για την αδιαφορία που δεχτήκαμε από τους ανώτερους σχετικά με την διαγραφή των απουσιών. Πιστεύουμε ότι το αίτημα μας είναι απόλυτα λογικό από την στιγμή που η απόφαση για τα απογευματινά μαθήματα είναι τοπική και δεν έχει ισχύ σε όλη την χώρα. Τέλος ζητάμε κατανόηση και συμπαράσταση…

Facebook Comments

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!και το χειροτερο ειναι πως την καταλυουν μεσα σε ολους τους αλλους και οι εκπαιδευτικοι που υποτιθεται πως την διδασκουν στους μαθητες!!!Κρατηστε τα σχολειο κλειστο για οσο χρειαστει!μεχρι να αποδωθει δικαιοσυνη!!!ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ παιδια!!!μην σας πτοει τιποτα!!!

  2. Ενα μεγαλο μπραβο στα παιδια!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!και το χειροτερο ειναι πως την καταλυουν μεσα σε ολους τους αλλους και οι εκπαιδευτικοι που υποτιθεται πως την διδασκουν στους μαθητες!!!Κρατηστε τα σχολειο κλειστο για οσο χρειαστει!μεχρι να αποδωθει δικαιοσυνη!!!ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ παιδια!!!μην σας πτοει τιποτα!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here