Στην γέφυρα του ποταμού Αλφειού , στην παλιά Εθνική οδό Μεγαλόπολης-Καλαμάτας στο Λεύκτρο, πριν από ένα χρόνο περίπου είχε χάσει την ζωή του ένας συμπολίτης μας όταν το αυτοκίνητο του είχε πέσει στις μπάρες ασφαλείας που υπάρχουν στο διαχωριστικό διάζωμα της γέφυρας.
Αυτές τις ημέρες , ένα χρόνο μετά , κάποια συνεργεία – δεν γνωρίζουμε από ποια υπηρεσία – ήρθαν και επισκεύασαν το συγκεκριμένο κομμάτι . Η νομοθεσία προβλέπει ότι το ξεκίνημα και το τελείωμα μια μπάρας ασφαλείας , πρέπει να χαμηλώνει και να σβήνει στο έδαφος.Όμως για ακόμη μια φορά, η μπάρα δεν φτιάχτηκε όπως προβλέπει η νομοθεσία αλλά στέκει όρθια και προφανώς αν γίνει πάλι κάποιο ατύχημα, τότε πολύ πιθανόν να έχουμε πάλι την απώλεια κάποιους συνανθρώπου μας.
Την ώρα που τα συνεργεία έφτιαχναν την μπάρα , κάποιος συμπολίτης μας που πέρναγε τους ρώτησε γιατί δεν την χαμηλώνουν στο έδαφος, η απάντηση που εισέπραξε ήταν: Ξέρουμε πολύ καλά πως να κάνουμε την δουλειά μας! Σε όλο τον κόσμο που φτιάχνουν τις μπάρες όπως πρέπει , προφανώς δεν ξέρουν, πρέπει οι δικοί μας να τους δείξουν!
Λίγο πιο πέρα το τμήμα από το Λεύκτρο μέχρι τα διόδια της νέας Εθνικής έχει 4-5 μεγάλες λακκούβες, είναι πολλές οι φορές που οδηγοί έχουν πάθει ατυχήματα , είναι επίσης πολλές φορές που εδώ στο Καφενείο το έχουμε γράψει αλλά κανένας δεν ασχολείται!
Θα πρέπει οι αρμόδιοι να εξετάσουν το σημείο αλλά και πολλά άλλα, πρέπει όλα αυτά τα σημεία με μπάρες ασφαλείας να είναι πράγματι ασφαλή και όχι επικίνδυνα για τους πολίτες.
Θα πρέπει επιτέλους να μάθουμε να φτιάχνουμε σωστά έργα, όχι παγίδες θανάτου!