Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΑΡΘΡΑΠεριφέρεια Πελοποννήσου: Νέο Place Brand και Στρατηγική Ανάπτυξης του Τουρισμού

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Νέο Place Brand και Στρατηγική Ανάπτυξης του Τουρισμού

Ακολουθήστε τo Kafeneio-Megalopolis.gr στο Google News, για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα από τη Μεγαλόπολη και την ευρύτερη περιοχή.

Με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχού, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Σεπτεμβρίου, συνάντηση με εκπροσώπους του τουρισμού στην αίθουσα συνεδριάσεων του ξενοδοχείου «ΜΑΙΝΑΛΟΝ», στην Πλατεία Άρεως, στην Τρίπολη. Η συνάντηση είχε ως βασικό στόχο τον σχεδιασμό της τουριστικής πολιτικής και των δράσεων της Περιφέρειας για τον τουρισμό.

Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν εκπρόσωποι δήμων, επιμελητηρίων, συλλόγων, συνδέσμων επαγγελματιών και άλλων φορέων, που είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και προτάσεις σχετικά με τη μελλοντική πορεία του τουρισμού στην περιοχή. Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθανάσιος Μιχελόγγονας, συμμετείχε ενεργά στη συζήτηση, παρουσιάζοντας τις πρωτοβουλίες και τους στόχους της Περιφέρειας για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος.

Κεντρικό θέμα της συνάντησης ήταν το νέο Place Brand της Πελοποννήσου, το οποίο δεν αφορά μόνο τον τουρισμό, αλλά ενσωματώνει όλους τους παραγωγικούς τομείς του τόπου και την προσθήκη υπεραξίας σε αυτούς. Όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός, «Με τη δημιουργία ενός νέου Place Brand, επιδιώκουμε να αναδείξουμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις αξίες που καθιστούν την Πελοπόννησο έναν τόπο με βαθιά ιστορία, πλούσιο πολιτισμό και δυναμική ανάπτυξη.

Στόχος μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Πελοποννήσου, η προσθήκη υπεραξίας στις παραγωγικές δραστηριότητές μας και η βελτίωση των αντιλήψεων όλων για τον τόπο μας, τόσο από τους κατοίκους όσο και από τους επισκέπτες και επενδυτές. Θέλουμε να αναπτύξουμε ένα Place Brand που θα αντανακλά πραγματικά την ψυχή και το όραμα της Πελοποννήσου».

Η συνάντηση έκλεισε με αισιοδοξία για την πορεία των δράσεων, ενώ παράλληλα ακούστηκαν πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις, προβληματισμοί και ιδέες. Οι συμμετέχοντες έθεσαν ως προτεραιότητα την ανάγκη βελτίωσης των υποδομών, την επέκταση της τουριστικής περιόδου και την καλύτερη προώθηση των μοναδικών πολιτιστικών και φυσικών πόρων της Πελοποννήσου. Επίσης, δήλωσαν έτοιμοι να συνεισφέρουν ενεργά στη νέα στρατηγική προσέγγιση για την ανάπτυξη του τουρισμού και την προβολή της Πελοποννήσου στην εγχώρια και διεθνή σκηνή.

Δελτίο τύπου

Ακολουθήστε τo Kafeneio-Megalopolis.gr στο Google News, για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα από τη Μεγαλόπολη και την ευρύτερη περιοχή.

11,753ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,647ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
6,038ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής
spot_img
FACEBOOK
spot_img
spot_img

Βράβευση Επιμελητηρίου Αρκαδίας για την έμπρακτη στήριξή του, στο Megalopolis Theater Run

Ένα ξεχωριστό βραβείο παρέλαβε ο Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Εμπορίου του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ....

Διάκριση για αθλήτρια από τη Μεγαλόπολη

Από την σελίδα του Fok - Φιλογυμναστικού Όμιλου Καλαμάτας διαβάζουμε: Ολόχρυση επέστρεψε η αγωνιστική μας...

Υπεγράφη η σύμβαση για το έργο «Κατασκευή ιερού Ναού και περιβάλλοντος χώρου Μετοχίου Σινά στην Τ.Κ.Κοτυλίου»

Στα πλαίσια υλοποίησης του 6ου ΕΑΠ του Δήμου Μεγαλόπολης, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες σύμφωνα με...

Απεργιακή συγκέντρωση στην Τρίπολη ενάντια στο νέο Εργασιακό Νομοσχέδιο (pics,vid)

Το πρωί της Τρίτης, το Παναρκαδικό Συνδικάτο Τεχνεργατών Οικοδόμων, η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, το...
spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

spot_img