ΟΙ 4 ΝΕΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ

0
449

Και επίσημα πλέον έγιναν γνωστοί οι νέοι Αντιδήμαρχοι στον Δήμο Μεγαλόπολης. όπως σας είχαμε ενημερώσει οι 4 νέοι Αντιδήμαρχοι είναι οι εξής ….

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 18/09/2014 – ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

Με απόφαση Δημάρχου, ορίστηκαν τη Δευτέρα 15/09/2014, οι παρακάτω δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Αντιδήμαρχοι:
• Τζιούβελης Νικήτας, ως Αντιδήμαρχος δημοτικής ενότητας Φαλαισίας, Φυσικού Περιβάλλοντος και Εμπορικών Δραστηριοτήτων.
• Γιώτης Δημήτριος, ως Αντιδήμαρχος δημοτικής ενότητας Γόρτυνος.
• Βλασόγιαννης Παναγιώτης (Νότης), ως Αντιδήμαρχος Εποπτείας Τεχνικής Υπηρεσίας.
• Μπάζιος Ιωάννης, ως Αντιδήμαρχος Λειτουργίας Γραφείου Κίνησης, Εποπτείας Υπηρεσίας Καθαριότητας και Ευθύνης Κυκλοφοριακού.

ΕΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Οι αρμοδιότητες που θα έχουν οι νέοι Αντιδήμαρχοι , περιγράφονται αναλυτικά στην απόφαση που δημοσιεύτηκε στην Διαύγεια.

 

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΖΙΟΣ

1. Την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Κίνησης των αυτοκινήτων του Δήμου
α) Τον έλεγχο και προγραμματισμό παντός τύπου οχημάτων- μηχανημάτων.
β) Την επίβλεψη του μηχανολογικού εξοπλισμού του Δήμου, της συντήρησής του και του προσωπικού που εργάζεται στους συγκεκριμένους τομείς με οποιαδήποτε ιδιότητα.
γ) Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων και μηχανημάτων (οι αρμοδιότητες των υπηρεσιών περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη διαχείριση του στόλου των οχημάτων του Δήμου, την εποπτεία της κίνησης των οχημάτων, την ευθύνη της αποθήκης των ανταλλακτικών και των λοιπών υλικών που είναι απαραίτητα για τη συντήρηση και αποκατάσταση των κάθε είδους βλαβών και επισκευών).
δ) Την προμήθεια καυσίμων κίνησης και θέρμανσης και λοιπών πάσης φύσεως προμηθειών συγκοινωνιακών θεμάτων και κυκλοφοριακών ρυθμίσεων
2. Την ευθύνη λειτουργίας της υπηρεσίας καθαριότητας.
α) Αποκομιδή αστικών απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών
β) Διαχείριση στερεών αποβλήτων και αδρανών υλικών.
γ) Καθαριότητα οδών πλατειών και κοινοχρήστων χώρων.
δ) Καθαριότητα λαϊκών αγορών.
ε) Εποπτεία λειτουργίας, συντήρησης και καθαριότητας των Δημοτικών Πάρκων.
στ)Καθαριότητα των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων καθώς και των αποθηκών του Δήμου στον χώρο του Δημοτικού αμαξοστασίου.
ζ)Την συγκρότηση συνεργείων για τον καθαρισμό των κοινόχρηστων χώρων και την περισυλλογή των ογκωδών αντικειμένων και εγκαταλελειμμένων πάσης φύσεως οχημάτων.
η ) Την περισυλλογή αδέσποτων ζώων.
θ) Την αποκατάσταση και λειτουργία υφισταμένων χώρων εναπόθεσης (ΧΑΔΑ).
3. Την ευθύνη λειτουργίας και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δ.Ε. Μεγαλόπολης
4. Την ευθύνη Κυκλοφοριακού
α) Την ευθύνη στα θέματα κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών και σήμανσης οδών, έλεγχος και συντήρηση Πινακίδων Κ.Ο.Κ., πληροφορίας ονομασίας των οδών, πλατειών , και αρίθμηση κτισμάτων).
β) Στην εκτέλεση εργασιών σήμανσης και διαγράμμισης οδών, καθώς και τοποθέτησης και συντήρησης προστατευτικών μέσων για την ασφάλεια της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών.
γ) Την ευθύνη για τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
5. Την εκτέλεση εργασιών απομάκρυνσης παράνομων διαφημιστικών πινακίδων.
6. Διαχείριση υλικού αποθηκών του Δήμου.
7. Να υπογράφει παντός είδους έγγραφα σχετικά με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
8. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
9. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΛΑΣΟΓΙΑΝΝΗΣ

Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών
A. Την εποπτεία, το συντονισμό και γενικότερα την ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου.
1. Την επίβλεψη των Μελετών,
2. Την επίβλεψη και εποπτεία των Τεχνικών Έργων πάσης φύσεως (οδοποιίας, Κτιριακών Έργων, Έργων Υπαίθριων Χώρων, Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης, αντιπλημμυρικών έργων).
3.Την επίβλεψη των τεχνικών συνεργείων και των συνεργείων αυτεπιστασίας.
4.Την επίβλεψη καλής λειτουργίας και συντήρησης όλων των εγκαταστάσεων του Δήμου (Κτιριακές, παιδικές χαρές, κλπ)
5. Την υπογραφή βεβαιώσεων Τ.Α.Π. ηλεκτροδοτούμενων χώρων ή κτιρίων, καθώς και κάθε βεβαίωση περί ιδιοκτησίας ή τοποθεσίας ακινήτων, καταστάσεις δημοτικών ή κοινοτικών δρόμων βεβαιώσεις αγροτικής εκμετάλλευσης και απασχόλησης και βεβαιώσεις πληθυσμιακής κατάστασης του Δήμου.
6. Τον συντονισμό και επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς.
7. Την σύνταξη και παρακολούθηση εκτέλεσης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου (έργα – μελέτες – προμήθειες) σε σχέση με τις ως άνω αρμοδιότητες.
9. Την επίβλεψη και παρακολούθηση συγκοινωνιακών έργων (κατασκευές νέων έργων οδοποιίας, συντήρηση υφιστάμενου οδικού δικτύου, κατασκευές γεφυρών, κόμβων και διαβάσεων κλπ)
10. Την επίβλεψη και παρακολούθηση κτιριακών έργων (κατασκευή, συντήρηση, επισκευή, διακόσμηση και εξοπλισμός των δημοτικών κτιρίων και εγκαταστάσεων).
11. Την επίβλεψη και παρακολούθηση έργων διαμόρφωσης, διαρρύθμισης και εξωραϊσμού των κοινοχρήστων χώρων στην περιοχή του Δήμου (πεζόδρομοι, πλατείες, παιδικές χαρές, τεχνικά έργα χώρων πρασίνου, αθλητικοί χώροι, αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία, κοιμητήρια κλπ)
12. Την επίβλεψη και παρακολούθηση υδραυλικών και εγγειοβελτιωτικών έργων. Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για την έκδοση αποφάσεων, την χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, και κάθε εγγράφου.
Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΙΩΤΗΣ

Κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Γόρτυνος, ως εξής:
1) Η Ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
2) Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
3) Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
4) Του παρέχεται η εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
5) Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
6) Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
7) Έχει την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
8) Η άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη δημοτική ενότητα και την οποία μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφαση του ο Δήμαρχος.
9)Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
10) Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας.
11) Τη συντήρηση των αντλιοστασίων της Δημοτικής Ενότητας.
12) Τη συντήρηση ηλεκτροφωτισμού της Δημοτικής Ενότητας.
13) την ευθύνη λειτουργίας και εποπτεία των δημοτικών κοιμητηρίων της Δημοτικής Ενότητας
Γ. Να υπογράφει παντός είδους έγγραφα σχετικά με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
Δ. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Ε. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση Δημάρχου.

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΙΚΗΤΑΣ ΤΖΙΟΥΒΕΛΗΣ

1. Τη Διαχείριση Θεμάτων Καταστημάτων, Επιχειρήσεων και Εμπορίου του Δήμου α. Αδειοδότηση και εποπτεία εμπορικών δραστηριοτήτων.
β. Λειτουργία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές, εμποροπανηγύρεις).
γ. Άδειες πλανόδιου υπαίθριου εμπορίου.
δ. Έργα και προμήθειες σχετικά με τις ανωτέρω αρμοδιότητες.
ε. Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
στ. Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
ζ. Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
η. Τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
θ. Την προστασία της δημόσιας υγείας, την προστασία του καταναλωτή, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων.
ι. Τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
ια. Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
ιβ. Την ευθύνη της υλοποίησης προγραμμάτων Δημόσιας Υγιεινής
ιγ. Την ευθύνη της υλοποίησης εκτάκτων προγραμμάτων δημόσιας υγείας τα οποία εκτελούνται με έκτακτη χρηματοδότηση.
ιδ. Την ευθύνη της υλοποίησης Προγραμμάτων δημόσιας υγείας που χρηματοδοτούνται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης
2. Προστασίας του Φυσικού Περιβάλλοντος, και ιδίως:
α. Την ευθύνη των δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, του εδάφους και της ατμόσφαιρας, την προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.3. Αγροτικής Ανάπτυξης, και ιδίως:
α. Τη διαχείριση των θεμάτων της φυτικής και ζωικής παραγωγής.
β. Την ευθύνη της λειτουργίας των υπηρεσιών αγροτικής ανάπτυξης και ιδίως την υλοποίηση προγραμμάτων ενημέρωσης και εκπαίδευσης του αγροτικού κόσμου και τη λειτουργία του γραφείου γεωργικής ανάπτυξης
4. Κατά τόπο τις εξής αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Φαλαισίας, κάτωθι:
α. Η Ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β. Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ. Η μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ. Του παρέχεται η εξουσιοδότηση της υπογραφής βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
ε. Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ. Μεριμνά για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
ζ. Έχει την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
η. Η άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά τη δημοτική ενότητα και την οποία μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφαση του ο Δήμαρχος.
θ. Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας.
5. Να υπογράφει παντός είδους έγγραφα σχετικά με τις παραπάνω αρμοδιότητες.
6. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί μέλος του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
7. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση Δημάρχου.

Facebook Comments

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here